اخبار بازی

تقلب عضو تیم Optic در مسابقات Counter-Strike GO

تقلب عضو تیم Optic در مسابقات Counter-Strike GO

وی جی مگ: برگزاری زنده مسابقات Counter-Strike GO با تقلب عضو تیم Optic همراه شد که باعث شد هم پلیر و هم تیم نام‌برده صلاحیت شرکت در تورنمنت را از دست بدهند.

به گزارش وی جی مگ، پلیر حرفه‌ای تیم هندی Optic یعنی Nikhil “forsaken” Kumawat در مسابقات آسیایی eXTREMESLAND در حال رقابت بود که ناگهان بازی به منظور بررسی کامپیوتر مورد استفاده Kumawat متوقف گردید. گزارشات بیان می‌دارند بازی به مدت 20 دقیقه متوقف شده بود تا مقامات کامپیوتر پلیر مذکور را بررسی کنند. بررسی که سرانجام باعث شد آن‌ها تقلب عضو تیم Optic را در کامپیوترش پیدا کنند.

خبرنگار و تحلیل‌گر Esports به نام Rod Breslau مدعی شده که این پلیر در جریان بازی از نوعی Aim Bot استفاده کرد است. تقلبی که باعث می‌شود دقت پلیر در هنگام شلیک به رقیب خود افزایش پیدا کند. باید اشاره کرد این اولین باری نبوده که Kumawat از تقلب استفاده می‌‎کند و در مسابقات سال گذشته نیز این پیلر از هکی مشابه به همراه Wall Hack استفاده کرده بود. ظاهرا در جریان بررسی کامپیوتر Kumawat، این پلیر سعی می‌کند با انجام اقداماتی از پیدا شدن تقلب جلوگیری کند اما در نهایت دستش رو شده و به استفاده از هک نیز اعتراف می‌کند. تیم هندی Optic نیز بیانیه‌ای را در این باره صادر کرده و از اخراج پلیر مذکور از تیم خبر داد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =