اخبار بازی

توضیحات استودیو Slighty Mad درباره بازی Project CARS 3

توضیحات استودیو Slighty Mad درباره بازی Project CARS 3

وی جی مگ: اگرچه تاکنون معرفی رسمی درباره بازی Project CARS 3 صورت نگرفته اما به طور حتم می‌توان تصور کرد که استودیو Slightly Mad ساخت و توسعه این بازی را در برنامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، آیان بل مدیر کمپانی Slightly Mad به تازگی در خصوص عنوان نام‌برده صحبت‌هایی انجام داده و اظهار کرد که که تمایل دارند نسخه سوم Project CARS نوعی دنباله معنوی برای ساخته قدیمی‌شان یعنی Need for Speed: Shift باشد. مجموعه Need for Speed همواره یک گیم‌پلی آرکید را در مقابل مخاطبین خود قرار می‌دهد و از این نظر عناوین Shift از آن‌ها متمایز می‌شدند. زیرا تمرکز آن‌ها روی شبیه‌سازی جدی رانندگی و مسابقات بود. البته دومین نسخه این عناوین تحت نام Shift 2: Unleashed از این مسئله اجتناب کرده بود.

سپس از استودیو Slightly Mad با ساخت مجموعه Project CARS به نوعی متفاوت عناوین Shift را ادامه داد. اکنون مدیر این کمپانی در صحبت با GTPlanet توضیح داد «می‌توانم درباره بازی Project CARS 3 به شما بگویم که این بازی متمرکزتر و مهیج‌تر خواهد بود. ما می‌خواستیم با ایجاد تغییراتی در نسخه دوم، جنون آن را زیاد کنیم که البته مشکلات فراوانی در بالانس بازی به وجود آمد. ما از این اشنباه درس گرفته و در حالی که قصد نداریم از محتویات موجود در بازی کم کنیم، می‌دانیم که چه موردی باید اصلاح شود و چه تغییراتی در ساختار طراحی بازی داده شود.»

«بازی Project CARS 3 به نوعی یک دنباله معنوی برای Shift خواهد بود و در عین حال تمامی نقاط مثبتی موجود در عناوین شبیه‌سازی که سبب جلب رضایت مخاطبین می‌شوند را ارائه می‌کند. تمرکز اصلی روی انتقال هیجان و لذت خواهد بود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + شانزده =