اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی Project Judge

اطلاعاتی جدید از بازی Project Judge

وی جی مگ: روز گذشته تیزر تریلرهایی جدید از بازی در دست ساخت شرکت سگا منتشر شده که حاوی اطلاعاتی جدید از بازی Project Judge در زمینه گیم‌پلی، ویژگی‌ها و مینی‌گیم‌های آن است.

به گزارش وی جی مگ، اکنون به لطف وبسایت DualShockers اطلاعاتی جدید از بازی Project Judge منتشر شده است. مهم‌ترین موضوع مطرح شده بخش بازجویی و تحقیقات است. زیرا همان‌طور که می‌دانید شخصیت اصلی بازی یک وکیل بوده و اکنون به کارآگاهی خصوصی تبدیل شده است. بازجویی‌ها از زاویه دوربین اول شخص دنبال خواهند شد و در این حین هنگامی که در حال بازجویی یک شخص به خصوص هستید باید مطمئن باشید ویژگی‌ها و جزئیات بصری آن‌ها با اطلاعاتی که پیش از این به دست آوردید مطابقت داشته باشند. این بازجویی و تحقیقات در شیوه‌های دیگری هم‌چون در ماموریت‌های تعقیب و گریز نیز گسترش پیدا می‌کنند.

در این گونه ماموریت‌ها و هنگام تعقیب یک فرد، میزان آگاهی آن شخص از حضور شما با استفاده از یک درجه مشخص می‌شود که نباید بگذارید این درجه به حداکثر میزان خود برسد. چنان‌چه این اتفاق بیفتد سوژه متوجه شما شده و ماموریت شکست می‌خورد. استراق سمع کردن نیز در این حین وجود خواهد داشت و باعث می‌شود در طول انتخاب‌های مختلف خود با بازی تعامل کنید. انتخاب‌هایی که هنوز مشخص نیست چگونه بوده اما امتیازی که از آن و استراق سمع به دست می‌آورید برای ارتقا قابلیت‌های شخصیت اصلی یعنی Takayuki به کار گرفته می‌شود. هم‌چنین سکانس‌های تعقیب و گریز کامل نیز در بازی وجود داشته که طی آن برای جلوگیری از برخورد موانع از ویژگی QTE استفاده می‌شود.

این قابلیت را خواهید داشت برای اثبات این که شخصی در حال دروغ گفتن است مدرک جدیدی ارائه کنید. قابلیت عکس گرفتن نیز در بازی وجود خواهد داشت. مینی‌گیم‌های مربوط به باز کردن قفل‌ها نیز بسیار متوع بوده و انواع مختلف خواهد داشت. از دیگر موارد موجود در اطلاعات جدید از بازی Project Judge باید به شخصیت‌های جدید اشاره کرد. Shiori Shirosaki وکیلی بوده که تنها به تجارت خود اهمیت می‌دهد. این شخصیت در محل کار قدیمی Takayuki مشغول به کار بوده و توسط Yuko Kaida ایفای نقش می‌شود. شخصیت Shintani Masamich هم وکیلی دیگر بوده که توسط Takuya Kirimoto صداگذاری می‌شود. آخرین کاراکتر جدید نیز Kaito Masaharu بوده که وظیفه ایفای نقش آن برعهده Shinshu Fuji است. این شخصیت یک کارآگاه قدیمی و حرفه‌ای بوده و سال‌هاست که Takayuki را می‌شناسد و با او کار می‌کند. بازی Project Judge که با نام  Judge Eyes هم شناخته می‌شود در تاریخ 13 دسامبر 2018 (22 آذر 97) برای PS4 در ژاپن عرضه می‌شود. هم‌چنین این اثر برای عرضه در تاریخی نامشخص از سال 2019 در غرب برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 1 =