اخبار بازی

فروش PS4‌ به 81 میلیون و خانواده Playstation به 500 میلیون دستگاه رسید

فروش PS4‌ به 81 میلیون و خانواده Playstation به 500 میلیون دستگاه رسید 1

وی جی مگ: سونی امروز به صورت رسمی تایید کرد که فروش PS4‌ به 81.2 میلیون و خانواده Playstation به 500 میلیون دستگاه رسید. این در حالی است که برخلاف دفعات گذشته اینبار سونی آمار فروش کنسول PS4 به خریدار را اعلام کرده و دیگر خبری از میزان کنسول‌هایی که در اختیار فروشنده‌ها قرار گرفته، نیست.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا سونی توضیح داده که با رسیدن به آمار فعلی PS4 حالا می‌توان تایید کرد که فروش خانواده Playstation‌ به 500 میلیون دستگاه یا بهتر است دقیق بگوییم 525.3 میلیون دستگاه رسیده. آماری که از سوم دسامبر سال 1994 تا امروز به دست آمده.

مسئولان سونی امروز با توجه به دستاورد جدید این کمپانی ژاپنی اعلام کرده‌اند که نسخه‌ای از PS4 Pro به همین مناسبت طراحی شده و به صورت محدود در اختیار مخاطب‌ها قرار می‌گیرد. کنسولی که تحت عنوان PlayStation 4 Pro 500 Million Limited Edition شناخته می‌شود و تغییراتی در ظاهر کلی آن به وجود آمده.

نهایتا باید به این مسئله اشاره کرد که رسیدن آمار فروش PS4‌ به 81 میلیون دستگاه تا روز 30 ژوئن را شامل شده و انتظار می‌رود که این آمار همچنان نسبت به گذشته افزایش پیدا کند. با توجه به برنامه انتشار بازی‌های مختلف تا انتهای سال جاری میلادی می‌توان انتظار داشت که میزان فروش PS4 از 90 میلیون دستگاه نیز بگذرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 1 =