اخبار بازی

فروش 10 بازی به ازای هر PS4

فروش 10 بازی به ازای هر PS4

وی جی مگ: امروز شرکت سونی با انتشار تصویر اینفوگرافیکی سالگرد 5 سالگی کنسول نسل هشتمی خود یعنی PS4 را جشن گرفت. در این تصویر اینفوگرافیک آمار مختلفی درج شده است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به نسبت فروش 10 بازی به ازای هر PS4 اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، تا تاریخ 30 سپتامبر سال جاری، شرکت سونی 86 میلیون واحد کنسول به خرده‌فروشی‌ها ارسال کرده است. هم‌چنین تا روز 30 ژوئن 2018 تعداد 777.9 میلیون واحد بازی شیپ شده است. از طرفی دیگر براساس اطلاعات منتشر شده از گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه قبلی می‌دانیم که شرکت سونی در بازه زمانی 1 جولای تا 30 سپتامبر میزان 75.1 میلیون واحد بازی به فروش رسانده است که مجموع فروش بازی توسط این کمپانی برای PS4 را به عدد 853 میلیون نسخه می‌رساند. نکته‌ای که در این رابطه باید در نظر گرفته شود نسبت فروش 10 بازی به ازای هر PS4 است.

به بیان دیگر هر شخصی که یک کنسول PS4 خریداری کرده به طور متوسط 10 بازی برای آن دارد که آمار شدیدا قدرتمند و بالایی به شمار می‌رود و PS4 را در میان بالاترین رکوردهای حاضر و در کنار کنسول‌های دیگری هم‌چون Xbox 360، Wii و PS2 قرار می‌دهد. تصویر اینفوگرافیک منتشر شده توسط سونی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

فروش 10 بازی به ازای هر PS4 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − پانزده =