اخبار بازی

بازی Anthem برای PS5 و نسل آینده Xbox عرضه می‌شود

بازی Anthem برای PS5 و نسل آینده Xbox عرضه می‌شود

وی جی مگ: فاصله چندانی به عرضه جدیدترین ساخته استودیو Bioware تحت عنوان Anthem برای پلتفرم‌های نسل کنونی باقی نمانده است. با توجه به این که بازی چشم‌انداز طولانی مدتی را برای خود تداریک دیده است برای بسیاری از مخاطبین امکان انتقال پیشرفت‌ها به پلتفرم‌های نسل بعدی و حتی امکان عرضه Anthem برای PS5 و نسل آینده Xbox به یک سوال مهم تبدیل شده است.

به گزارش وی جی مگ، به گفته چندین تن از اعضای تیم سازنده بازی Anthem در پاسخ به پرسشی که مربوط به امکان انتقال اکانت‌های شامل پیشرفت‌ و فایل‌های ذخیره بازی به کنسول‌های نسل بعدی می‌شد اظهار کردند که بازی نام‌برده از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد انتشار بازی Anthem برای PS5 و نسل آینده Xbox مورد تایید قرار گرفته است. با توجه به این که در انتهای نسل هشتم به سر می‌بریم و تا یک الی دو سال آینده کنسول‌های نسل بعد روانه بازار می‌شوند تصمیم اتخاذ شده از سوی Bioware منطقی به نظر می‌رسد.

این قابلیت به هیچ وجه جدید نبوده و در اواخر نسل قبل نیز تعدادی از بازی‌های PS3 و Xbox 360 امکان انتقال به پلتفرم‌های نسل جدید را داشتند. عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) توسط کمپانی EA برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =