اخبار بازی

پیش‌بینی تحلیل‌گران از عرضه PS5 در سال 2019

پیش‌بینی تحلیل‌گران از عرضه PS5 در سال 2019

وی جی مگ: صحبت در رابطه با اینکه سونی کنسول نسل بعدی خود را در چه زمانی عرضه می‌کند بسیار است. در حالی که برخی گزارشات خبر از انتشار این کنسول تا سه سال آینده می‌داد با این حال تحلیل‌گر شرکت تحقیقاتی اقتصادی AERI عملکرد مالی سونی را بررسی کرده و پیش‌بینی او به عرضه PS5 در سال 2019 اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، هیدکی یاسودا معتقد است کنسول PS5 تا انتهای سال 2019 در بازار منتشر می‌شود. این در حالی است که دو شرکت الکترونیکی ژاپنی Murata Manufacturing و TDK درباره کمبود منابع جهانی و افزایش تقاضا برای قطعاتی چون خازن‌های یک‌پارچه (MLCC) اظهار نگرانی کرده‌اند که می‌تواند تجارت کنسول‌ها را با خطر مواجه کند. اتومبیل‌های که به تعداد بالایی از MLCC مجهز هستند در بازار معرفی شده و تکنولوژی سرویس موبایلی 5G باعث شده تا اسمارت‌فون‌ها هر روز بیشتر پیشرفته شوند. این شک و تردید‌ها در خصوص تولید کنسول‌های جدید در حجم بالا موقع عرضه افزایش می‌دهد. به دلایل مشکلاتی که ممکن است در منابع برای قطعات الکترونیکی وجود داشته باشد یاسودا متقد است عرضه PS5 در سال 2019 ممکن است با تاخیر مواجه شود.

در بخشی دیگر از موارد اشاره شده توسط یاسودا، این تحلیل‌گر اعتقاد دارد عملکرد سونی در سه‌ماهه گذشته تنها ناشی از عملکرد موفق بازی‌های فرست پارتی نبوده و بخشی از آن هم به بازی بزرگ شرکت Epic Games یعنی Fortnite مربوط می‌شود. در ادامه تحلیل‌گر AERI پیش‌‌بینی می‌کند درآمد سونی از بخش سرویس بازی و شبکه برای کل سال به میزان 2.18 تریلیون ین و 250 میلیارد ین سود اشاره داشته باشد. این رقم‌ها از پیش‌بینی اعلام شده توسط سونی هم بزرگ‌تر هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهار =