اخبار بازی

شایعه: کنسول PS5 در سال 2019 معرفی می‌شود

شایعه: کنسول PS5 در سال 2019 معرفی می‌شود

وی جی مگ: شاید امروز با انتشار خبر غیبت سونی در نمایشگاه E3 2019 بسیاری از گیمرها ناامید شده باشند اما شایعات جدید نشان می‌دهد که ممکن است این کمپانی ژاپنی کنسول PS5 را در سال 2019 معرفی کرده و در ادامه رونمایی کاملی از آن را صورت دهد.

به گزارش وی جی مگ، حالا کاربری که در گذشته اعلام کرده بود که سونی در E3 2019 حضور پیدا نمی‌کند به تازگی شایعه‌ای را مطرح کرده که کنسول PS5 در میانه سال 2019 برای اولین‌بار به صورت رسمی معرفی شده اما اطلاعات زیادی از آن در اختیار مخاطب‌ها قرار نمی‌گیرد. این در شرایطی است که اطلاعات منتشر شده می‌گویند معرفی کامل کنسول PS5 در ادامه سال 2019 و همزمان با برگزاری رویداد PSX صورت می‌گیرد.

برخی رسانه‌ها اعتقاد دارند که در حال حاضر استودیوهای مختلف کیت توسعه کنسول PS5 را در اختیار گرفته و از دید سخت افزار با دستگاهی بسیار قدرتمند روبرو هستیم. منابع خبری اعتقاد دارند که سونی به واسطه نداشتن محتوای جدید و نشان دادن اکثر بازی‌های خود در رویدادهای گذشته تصمیم گرفت که امسال PSX را برگزار نکرده و در E3 2019 حضور پیدا نکند.

با در نظر گرفتن این وضعیت عملا به نظر می‌رسد که سونی تصمیم گرفته از برنامه‌ای که برای معرفی PS4 استفاده کرده بود در رابطه با کنسول PS5 نیز استفاده کند و معرفی را به صورت دو مرحله‌ای صورت دهد تا همچنان جذابیت‌های تبلیغاتی را حفظ کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − پانزده =