اخبار بازی

قابلیت تغییر نام کاربری به PSN اضافه می‌شود

قابلیت تغییر نام کاربری به PSN اضافه می‌شود

وی جی مگ: سونی امروز به صورت رسمی تایید کرد که به‌زودی قابلیت تغییر نام کاربری به PSN اضافه می‌شود. در حال حاضر قرار است این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار شرکت‌کنندگان برنامه پیش‌نمایش پلی‌استیشن قرار گیرد و در آینده به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش وی جی مگ، طبق توضیحات ارائه شده از سوی سونی قابلیت تغییر نام کاربری به PSN در شرایطی اضافه می‌شود که این عمل در ابتدا به صورت رایگان بوده و بعد از دفعه اول برای هر بار تغییر باید مبلغ 9.99 دلار از سوی کاربر پرداخت شود. این در حالی است که کاربرهای اشتراک پلاس می‌توانند در دفعات بعدی تغییر نام کاربری را تنها با هزینه‌ای 4.99 دلاری انجام دهند.

بعد از اضافه شدن قابلیت تغییر نام کاربری به PSN، گیمرها حتی می‌توانند نام قدیمی خود را نیز به نمایش در آورند تا مشکلی در زمینه شناسایی شکل نگیرد. توضیحات بیشتر سونی در این زمینه نشان می‌دهد که بازی‌های عرضه شده از آپریل 2018 به بعد مشکلی با این تغییر نام ندارند اما ممکن است در عناوین دیگر با نقاط ضعفی روبرو شویم.

سونی توضیح داده که درباره بازی‌های قدیمی PS4 و بازی‌های PS Vita و PS3 ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و بازی با تغییر نام کاربری هماهنگ نشود. طبق اطلاعات ارائه شده باید در ابتدای سال 2019 شاهد اضافه شدن قابلیت تغییر نام کاربری به PSN باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + نوزده =