اخبار بازی

به‌زودی امکان تغییر نام کاربری PSN در دسترس قرار می‌گیرد

به‌زودی امکان تغییر نام کاربری PSN در دسترس قرار می‌گیرد

وی جی مگ: از زمان راه‌اندازی PlayStation Network در سال 2006 هنوز در سال 2018 قابلیت تغییر نام کاربری ایجاد نشده است. امکان تغییر نام کاربری PSN به یکی از پردرخواست شده ترین موارد از جانب مخاطبین PlayStation تبدیل شده و اکنون به نظر می‌رسد در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد انجام شدن آن باشیم.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از کوتاکو سه توسعه‌دهنده بازی چند نفره از سه استودیو مختلف در چند ماه اخیر مشکلاتی را برطرف و تنظیمات مرتبطی را اعمال کرده تا عناوین‌شان برای قابلیت تغییر نام آمادگی داشته باشد. به‌علاوه منبع چهارم مدارکی را با وبسایت کوتاکو به اشتراک گذاشته که بیان می‌دارد شرکت سونی به‌زودی امکان تغییر نام کاربری PSN را در دسترس قرار می‌دهد. این منبع عکسی را منتشر کرده که در آن چگونگی تغییر نام کابری در PlayStation Network توضیح داده می‌شود.

اگرچه گزارشات مدعی شده‌اند این امکان در آینده به PSN اضافه می‌شود اما هم‌چنان هیچ تاریخی مبنی بر این که این قابلیت چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد در اختیار نیست. چنان‌چه تعداد اندکی از توسعه‌دهندگان تغییراتی را در تنظیمات مربوط به بازی‌های چند نفره اعمال کرده باشند این موضوع بدین معنی است پیاده‌سازی تغییر نام کاربری فرایندی طولانی را شامل خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 3 =