اخبار بازی

میزان مخاطب همزمان PUBG به یک میلیون نفر رسید

میزان مخاطب همزمان PUBG به یک میلیون نفر رسید

وی جی مگ: به دنبال محبوبیت کسب شده توسط Fortnite و سایر بازی‌های بتل رویال و پس از گذشت یک سال از سقوط پلیرهای PUBG، این اثر به رقابت و دوران خوب خود بازگشته است. به طوری که دوباره در استیم میزان مخاطب همزمان PUBG به بیش یک میلیون نفر رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، آمار منتشر شده از سوی Steam Charts نشان می‌دهد از ژانویه 2018 با ثبت متوسط کاربر 1.5 میلیون نفر به صورت همزمان و نقطه اوج 3.2 میلیون نفری، تعداد کاربران این اثر بتل رویال به صورت مداوم کاهش پیدا کرده است. به طوری که در ماه نوامبر به پایین‌ترین میزان خود رسیده و آمار ثبت شده برای آن به میزان 418 هزار نفر به صورت همزمان و حداکثر تعداد پلیر 896 هزار نفر اشاره می‌کردند. این آمار رکود 76 درصدی از نظر تعداد پلیر همزمان را به نمایش می‌گذاشت.

با این حال PUBG موفق شده در ماه اخیر مقدار اندکی از پلیرهای از دست رفته خود را بازگرداند. به نسبت ماه قبل افزایش 6 درصدی مخاطب برای آن به ثبت رسیده و این اولین رشد در یک سال اخیر محسوب می‌شود. اگرچه عناوینی هم‌چون CS:GO و Dota 2 متوسط تعداد پلیر بیشتری به صورت همزمان داشته‌اند اما بازی بتل رویال مورد بحث ما در سی روز گذشته بیشترین تعداد پلیر را داشته و دوباره میزان مخاطب همزمان PUBG به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 6 =