اخبار بازی

معرفی نسخه رایگان PUBG با نام PUBG Lite

معرفی نسخه رایگان PUBG با نام PUBG Lite

وی جی مگ: استودیو سازنده از نسخه رایگان PUBG با نام PUBG Lite رونمایی کرد. به گفته کمپانی PUBG Corp این نسخه به پلیرهایی که روی سخت‌افزار ضعیف و پایین رده مجبور به بازی هستند اجازه تجربه این اثر بتل رویال را می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، این نسخه اخیرا به صورت تست بتا فقط در منطقه تایلند در دسترس قرار گرفته است. در آینده با توجه به این که این بتا چگونه پیش خواهد رفت شاهد انتشار آن در مناطق دیگر هم خواهیم بود. نسخه رایگان PUBG با نام PUBG Lite یک نسخه Standalone یا مجزا بوده و برای تجربه آن نیاز به نسخه اصلی نخواهید داشت. در حال حاضر در PUBG Lite تنها یک نقشه وجود دارد. البته سازندگان وعده دادند در آینده نقشه و محتویات بیشتری برای آن عرضه می‌شود.

«این نسخه مخصوص افرادی تولید شده که به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری قادر به تجربه نسخه اصلی بازی PUBG نیستند. به همین منظور تیم سازنده PUBG Lite تمرکز خود را روی متعادل سازی برای اجرا بازی روی سخت‌افزاریی با مشخصات ضعیف‌تر قرار داده بدون آن که از کیفیت و استاندارد بازی کاسته شود. نتیجه این امر ساخت و در دسترس قرار گرفتن محصولی است که روی کامپیوترها و یا لپتاپ‌هایی که از کارت گرافیکی ضعیف هم استفاده می‌کنند اجرا می‌شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + نوزده =