اخبار بازی

رکورد یک میلیون کاربر فعال بازی PUBG در یک سال

رکورد یک میلیون کاربر فعال بازی PUBG در یک سال

وی جی مگ: بسیاری نگران بودند به دنبال پیدایش عنوان موفق Epic Games یعنی Fortnite، توجهات از روی PlayerUnknown’s Battlegrounds کاسته شود و در دراز مدت این بازی با کاهش مخاطب همراه شود. اما دلیلی برای چنین نگرانی‌هایی وجود نداشته و آمار جدید از رکورد یک میلیون کاربر فعال بازی PUBG در یک سال خبر می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ،  به نقل از GamesIndustry اثر بتل رویال PUBG Corp و Bluehole برای حفظ مخاطبین و موفقیت خود با مشکل خاصی مواجه نشده است. رکورد یک میلیون کاربر فعال بازی PUBG در یک سال آن را به اولین بازی در تاریخ سرویس استیم تبدیل می‌کند که توانسته هر روز میزان یک میلیون کاربر را به صورت همزمان حفظ کند. حتی یک بار هم این میزان افت نکرده است. اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت ردگیری آمار SteamDB نشان می‌دهد از مارچ 2018 مقدار کمی از محبوبیت بازی کاسته شده و تعداد مخاطبین آن پایین آمده است. با این حال PUBG هم‌چنان به اندازه کافی کاربر فعال دارد.

اگرچه PUBG دیگر نتوانست به تعداد 3.2 میلیون کاربر همزمان دست پیدا کند با این حال هم‌چنان به عملکرد مطلوب خود ادامه می‌دهد. باید دید از این پس PUBG کار خود را چگونه ادامه خواهد داد. آمار منتشر شده برای ماه سپتامبر بیان می‌دارد بازی به سختی توانسته به صد هزاز کاربر فعال دست پیدا کند. البته سازندگان از موضوع آگاه بوده و به زودی باید منتظر رونمایی و انتشار قابلیت‌‎های جدید برای بازی باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =