اخبار بازی

افت تعداد کاربرهای PUBG بعد از عرضه Call of Duty Black Ops 4

افت تعداد کاربرهای PUBG بعد از عرضه Call of Duty Black Ops 4

وی جی مگ: تعداد کاربرهای PUBG بعد از عرضه Call of Duty Black Ops 4 با افت و کاهش همراه شده است. پیش از این موفقیت و محبوبیت Fortnite بر روی PlayerUnknown’s battlegrounds تاثیر قابل توجهی داشته است. با این حال PUBG تا پیش از این تنها عنوان بتل رویال با استایل واقع‌گرایانه محسوب می‌شد که نقطه قوت آن به شمار می‌رفت. اما اکنون بازی بتل رویال دیگری با استایل واقع‌گرایانه قدم به بازار گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از VentureBeat تعداد کاربرهای PUBG در چهار روز اخیر با کاهش دائمی همراه شده که این مسئله همزمان با عرضه Call of Duty Black Ops 4 به وقوع پیوسته است. عنوانی که به طور کامل از قسمت Blackout که بخش بتل رویال محسوب می‌شود برخوردار است. با انتشار Call of Duty Black Ops 4 به نظر می‌رسد مخاطبین تصمیم گرفتند تا به جای PUBG به تجربه ساخته باکیفیت Activision مشغول شوند.

اکنون سوالی که مطرح می‌شود بدین شرح است که آیا Fortnite نیز تحت تاثیر انتشار BO4 قرار می‌گیرد. باید توجه کرد به لطف رایگان بودن ساخته بتل رویال Epic Games، در دسترس بودن آن بر روی طیف وسیعی از پلتفرم‌ها و استایل کارتونی آن که مخاطبین زیادی را جذب می‌کند بعید به نظر می‌رسد سیر صعودی موفقیت‌های Fortnite متوقف شده و تحت تاثیر عرضه Call of Duty Black Ops 4 قرار بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + سیزده =