اخبار بازی

کاهش گرافیک بازی PUBG روی Xbox One X

گرافیک بازی PUBG روی Xbox One X

وی جی مگ: بازی PUBG با اینکه‌ به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت می‌کند هنوز روی کنسول Xbox One x مشکلاتی دارد. این مشکلات به قدری زیاد هستند که توسعه‌دهندگان بازی گرافیک بازی را روی کنسول Xbox one x کاهش دادند.

به گزارش وی جی مگ، کاهش کیفیت بازی در وب‌سایت رسمی بازی اعلام شد. طبق این نوشته، کاهش کیفیت گرافیکی بازی روی کنسول Xbox one x به صورت موقتی است. گفته شده که علت اصلی این کاهش کیفت، نرخ فریم بازی است. قرار است این مشکل فردا حل شود.

وضوح تصویر و بافت‌های اصلی بازی دچار تغییر نمی‌شوند و ثابت می‌مانند و فقط برخی از افکت‌های گرفایکی خاموش می‌شوند و یا در تنظیمات پایین‌تری خواهند بود. کیفیت سایه‌ها و SSAO دچار افت کیفیت می‌شوند و ذرات گرافیکی بازی نیز کمتر خواهند شد. ویژگی‌های Motion Blur، Depth of Field، Lens Flare، Screen Space Reflection(SSR)، Refraction، Subsurface Scattering(SSS) و Particle Light خاموش خواهند شد.

در آخرسازندگان بازی برای این افت موقتی کیفت بازی عذخواهی کردند و اضافه کردند که شرایط به وجود آمده ایده‌آل نیست و این روش موقتی است. سازندگان این بازی در حال پیاده‌سازی دو مود گرافیکی برای کنسول Xbox one x هستند که یکی نرخ فریم بیشتری می‌دهد و دیگری کیفیت بیشتر.

همان‌طور که گفته شد این تغییرات موقتی هستند و نباید بابت افت گرافیکی بازی نگران باشید. بازی PUBG برای پلتفرم‌های PC، Xbox one، Android و iOS در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + شانزده =