اخبار بازی

چینی‌ها هنوز بیخیال PS Vita نشده‌اند

چینی‌ها هنوز بیخیال PS Vita نشده‌اند

وی جی مگ: شرکت هنگ‌کنگی Eastasiasoft هنوز بیخیال PS Vita نشده و از توسعه‌دهندگان این کنسول دستی خواسته تا در صورت تمایل به انتشار بازی‌های‌شان به صورت فیزیکی، این شرکت چینی را مطلع سازند.

به گزارش وی جی مگ، این سازنده و ناشر مستقل در توییتر به بازیسازان پیشنهاد کرده تا در صورتی بازی‌های آن‌ها در سال 2018 یا 2019 عرضه می‌شوند و مایل به انتشار نسخه فیزیکی هم هستند برای برنامه‌ریزی آن به Eastasiasoft خبر دهند. پاسخ این شرکت چینی خیلی زود حاصل شد و توسعه‌دهنده مستقلی به نام Pixel.lu اظهار کرد که به عرضه فیزیکی برای انتشار دو بازی Bobby Bombastic و Plutonium Pirates فکر می‌کند.

هنگامی که کاربری در خصوص عرضه Omega Labyrinth Z سوال کرد Eastasiasoft پاسخ داد که این بازی بسیار حساس‌تر از آن چیزی است که انتشار آن در نظر گرفته شود. «حتی اگر انتشار آن پیشنهاد هم شود هرگز راهی برای عرضه آن وجود ندارد.» چنان‌چه در جریان اتفاقات پیرامون بازی Omega Labyrinth Z نیستید، شرکت سونی پیش از این عرضه نسخه PS4 آن را برای مناطق غربی به دلیل وجود محتویات جنجالی مسدود کرده بود. در توییتی جداگانه Eastasiasoft به سوالی در خصوص پورت کنسل شده بازی Bloodstained: Ritual of the Night برای کنسول PS VITA پاسخ داد و مشخص شد دیگر خبری از این نسخه نبوده و سازندگان بیخیال PS Vita شده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − ده =