اخبار بازی

احتمال حضور شخصیت‌های Bethesda در بازی Quake Champions وجود دارد

شخصیت‌های Bethesda در بازی Quake Champions

وی جی مگ: شخصیت‌های زیادی در  فرانچایز Quake Champions دیده‌ایم مانند شخصیت Doom Slayer از بازی Doom و William Bj Blazkowicz از بازی Wolfenstein . همیشه منتظر بود‌ه‌ایم تا کارکتر‌های بیشتری از بازی‌های دیگر به این عنوان اضافه شوند. به نظر می‌رسد که بعد از مدت‌ها قرار است این‌چنین شود. افرادی از Id Software قبلا گفته بودند که به حضور شخصیت‌های Bethesda در این عنوان علاقه‌مند هستند.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای که وب‌سایت IGN با Joshua Boyle توسعه دهنده این بازی داشت در مورد احتمال وجود شخصیت‌هایی از Bethesda صحبت کرد. در این مصاحبه به نظر می‌رسید که او به این کار علاقه‌مند است. او در مورد آوردن نقشه‌های منحصر به  فرد به این بازی نیز صحبت کرد. البته همه صحبت‌های او در حد یک ایده است و عملی نشده‌اند.

Boyle گفت که به محض اینکه استخدام شدم از خودم این سوال را می‌پرسیدم که آیا کار درستی را انجام می‌دهم؟ کاری که ما می‌کنیم در بین بازی‌های FPS بسیار منحصر به فرد است و بازی‌هایی که مد نظر داریم از نظر گیم‌پلی زیاد با هم تفاوت ندارند. هنوز روی کارکتر‌ها و نقشه‌های مورد نظر فکر می‌کنیم که آیا برای این بازی مناسب‌ هستند یا خیر. کارکتر‌های Doom و B.J در این عنوان حضور دارند که پایه Id Software هستند. البته وجود شخصیت‌های دیگر غیرمنطقی نیست. می‌دانید که Bethesda و ZeniMax چتر بزرگی دارند که همه ما زیر آن هستیم. ما بسیاری از کارکترها را مد نظر داریم.

باید صبر کنیم تا ببینیم Id Software با این کارکتر‌ها چه می‌کند. با این که کارکتر‌های محبوبی در این عنوان وجود دارند ولی هنوز هم جا برای کارکتر‌های دیگر وجود دارد. این بازی هم‌اکنون به صورت Early Access از طریق Steam در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =