اخبار بازی

اطلاعاتی از بسته‌های قابل دانلود و غیبت New Game Plus در بازی Rage 2

اطلاعاتی از بسته‌های قابل دانلود و غیبت New Game Plus در بازی Rage 2

وی جی مگ: در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سازندگان اطلاعاتی در خصوص بسته‌های الحاقی و عدم وجود قابلیت New Game Plus در بازی Rage 2 سخن گفته‌اند.

به گزارش وی جی مگ، در گفتگوی جدید تیم ویلیتس کارگردان بازی از اسودیو id Software با نشریه گیم‌اینفورمر، تایید شد عنوان Rage 2 هم بسته‌های الحاقی پولی و هم بسته‌های قابل دانلود رایگان دریافت می‌کند. احتمالا Rage 2 نیز به مانند سایر عناوین کمپانی Bethesda شامل بسته‌های الحاقی تک‌نفره داستانی خواهد شد که برای تجربه آن‌ها مجبور به پرداخت هزینه و یا تهیه سیزن‌پس می‌شوید. اما مشخص نیست بسته‌های الحاقی رایگان اشاره به چه صورت هستند. احتمالا این بسته‌ها شامل محتویات محدودتری هم‌چون اضافه‌شدن اسلحه‌های جدید و مواردی از این قبیل می‌شوند.

غیبت New Game Plus در بازی Rage 2 دیگر نکاتی بود که توسط ویلیتس به آن اشاره شد. همان‌طور که می‌شد حدس زد این قابلیت از ابتدا در بازی وجود نداشته اما اضافه شدن آن پس از انتشار به بازی دور از انتظار نخواهد بود. در ادامه تایید شد در Rage 2 شاهد هیچ‌گونه لوت‌باکسی نخواهیم بود. البته پرداخت درون برنامه‌ای به شکل‌هایی در آن وجود خواهد داشت. عنوان Rage 2 به صورت مشترک توسط دو استودیو id Software و Avalanche Studios در حال ساخت بوده و در تاریخ 14 می 2019 (24 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =