اخبار بازی

خبری از بخش چند نفره در بازی Rage 2 نیست

خبری از بخش چند نفره در بازی Rage 2 نیست

وی جی مگ: خبری از بخش چند نفره در بازی Rage 2 نخواهد بود. بنابراین اگر منتظر چنین قابلیتی در نسخه دوم Rage بودید باید در انتظارات خود تجدید نظر کنید.

به گزارش وی جی مگ، ساخته مشترک دو استودیو id Software و Avalanche Studios در جلد جدید نشریه گیم‌اینفورمر قرار گرفته و عدم وجود بخش چند نفره در بازی Rage 2 نیز به همین واسطه مورد تایید قرار گرفته است. «از زمانی که بازی Rage 2 معرفی شد مخاطبین امیدوار بودند توسعه‌دهندگان این بازی اول شخص شوتر از مجموعه بازی پس‌آخرزمانی Borderlands الگوبرداری کنند و قابلیت‌های بخش چند نفره و یا Coop را به بازی خود اضافه کنند.»

«اما اکنون خبری خوشی برای این افراد نداریم. زیرا طی بازدید که از استودیوهای سازنده Rage 2 یعنی Avalanche Studios و id Software داشتیم مشخص شد آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن بخش چند نفره به محصول خود ندارند.» پیش از این هم مشخص شده بود نسخه PC این عنوان در هنگام انتشار از قابلیت‌های Mod پشتیبانی نمی‌کند. اما شاید مدتی بعد، پشتیبانی آن به بازی اضافه شود.

برگزاری مراسم The Game Awards 2018 با نمایشی جدید از بازی Rage 2 همراه بود که در آن تاریخ عرضه این بازی مشخص شد. در همین راستا عنوان نام‌برده در تاریخ 14 می 2019 (24 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =