اخبار بازی

معرفی اپراتور جدید Rainbow Six Siege با نام Clash

معرفی اپراتور جدید Rainbow Six Siege با نام Clash

وی جی مگ: به تازگی شرکت Ubisoft یک شخصیت Defender برای بازی Rainbow Six Siege معرفی کرده که اولین Defender با سپر است. نام این اپراتو Clash است و در فصل جدید، همراه با آپدیتی در دسترس خواهد بود.

به گزارش وجی مگ، او در نیروهای زیادی خدمت کرده و در آخر به طور ثابت در کلان‌شهر لندن در نیروی پلیس مشغول به کار شد. این اپراتور برای مکان‌هایی با جمعیت زیاد آموزش دیده است. او با سپر خود یکی از سرسخت‌ترین اپراتورها خواهد بود.

در مورد سپر او گفته شده که شخصیت Twitch و Mira در طی یک پروژه  اقدام به ساخت این سپر کردند و Clash یک شخصیت مناسب برای کنترل کردن آن است چرا که آموزش‌های لازم را دیده و می‌داند که چگونه از آن استفاده کند. او باید در بداند کی و چگونه از این سپر استفاده کند تا مانع ورود افرار به یک منطقه خاص شود.

Ubisoft اعلام کرد که این اپراتو برای خط مقدم است ولی احتمالا پلیرها به دلیل داشت سپر، از او برای دفاع استفاده کنند. هنوز نمی‌دانیم این شخصیت چه کارهایی می‌تواند انجام دهد یا اینکه از چه وسیله‌هایی می‌تواند استفاده کند. حتی اسلحه‌هایی که با این شخصیت عرضه می‌شود نا معلوم است. در آخر این هفته اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. بازی Rainbow Six Siege برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 10 =