اخبار بازی

معرفی دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege

معرفی دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege

وی جی مگ: به دنبال اعلام محتویات سال چهارم، کمپانی Ubisoft دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد. اپراتورهایی که با شروع رویداد Operation Burnt Horizon به بازی افزوده می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، Gridlock و Mozzie نام دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege بوده که اهل استرالیا هستند و از نوجوانی به همراه یکدیگر بزرگ شده‌اند. این دو طی رویدادی مرتبط با ربات‌ها با هم ملاقات کرده و از آن زمان تاکنون با یکدیگر در ارتباط هستند. اگرچه هر دو شخصیت در Defence Force یا نیروی دفاعی استرالیا خدمت کردند اما پیش از انتخاب برای جنگیدن در یک نبرد بسیار خطرناک، با یکدیگر در عملیات دیگری اعزام نشده بودند.

Tori “Gridlock” Tallyo Fairous یک دختر کشاورز اهل کوئینزلند مرکزی استرالیا بوده است.  Gridlock مسئولیت انجام کارهای مزرعه خانوادگی‌اش را برعهده داشته و طی آن از مهارت‌هایش برای مدیریت و حل مشکلات مربوط به کار مزرعه بهره می‌گرفته است. علیرغم این که نیروی هوایی ویژه استرالیا (SASR) سعی کرد تا Gridlock ترفیع درچه بدهد اما این شخصیت آمادگی پذیرش کار رسمی به عنوان فرمانده را نداشت. این شخصیت در تیم مهاجمان قرار می‌گیرد.

Max “Mozzie” Goose شخصیتی کاملا متفاوت از Gridlock دارد. او به صورت شخصیتی وراج که همواره در حال خودستایی بوده و سعی می‌کند با شیرین‌کاری‌های خود دیگران را حیرت زده کند توصیف شده است. با این حال اخلاق کاری استثنایی و روحیه‌اش برای کار گروهی، Mozzie را به شخصیتی ایده‌آل برای Rainbow تبدیل می‌کند. این شخصیت در تیم مدافعان قرار می‌گیرد.

معرفی دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =