اخبار بازی

علاقه کارگردان The Order 1886 به ساخت قسمت جدید این بازی

علاقه کارگردان The Order 1886 به ساخت قسمت جدید این بازی

وی جی مگ: بازی The Order 1886 بازاریابی و هایپ فراوانی را پیرامون خود ایجاد کرد. عنوانی که اولین پروژه پرهزینه استودیو Ready at Dawn به شمار می‌رفت که سابقه ساخت عناوینی چون  God of War برای PSP و نسخه‌های ریسمتر 1 & 2 برای PS3 را در کارنامه دارد. اکنون کارگردان The Order 1886 به ساخت قسمت جدید این بازی ابراز علاقه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت پالیگان اخیرا مصاحبه‌ای را با اعضای تیم Ready and Dawn انجام داده و سوالات جالبی را در رابطه با فروش و علاقه تیم سازنده The Order 1886 به ساخت قسمت جدید این بازی مطرح کرده است. مدیر این مجموعه Ru Weerasuriya برنامه‌های خود را برای این IP به اشتراک گذاشت با این توضیح که آن‌ها هم‌اکنون نیز داستان‌ها و پیش‌زمینه‌های بسیاری را برای شخصیت‌های بازی نوشته‌اند. «برای من سخت است که به این یک سوال پاسخ دهم. بنابراین همان پاسخ دفعات قبلی را تکرار می‌کنم.

برای توسعه The Order 1886 زحمت زیادی کشیده شد. حتی قبل از عرضه بازی، ما روی چگونگی تشکیل و پیش‌زمینه هر کدام از کاراکترها که چگونه به چنین شخصیتی تبدیل شدند کار کردیم. داستان هر کدام از این شخصیت‌ها چه بوده و از کجا آمدند. نه تنها برای 1886 بلکه برای کل بازی نیز چه داستانی پشت آن وجود دارد. داستان از کجا آغاز شده و به چه سمتی در حرکت است؟ موارد بسیاری برای هر کدام از بخش‌ها نوشته شده. زیرا ما احساس می‌کردیم که نوشتن داستانی که بخواهیم آن را محدود کنیم برای خودمان کافی محسوب نمی‌شود.»

با توجه به پایان غافل‌گیرکننده‌ای که بازی The Order 1886 داشت اصلا جای تعجب ندارد که Ready and Dawn بسیاری از جزئیات آن را قبل از عرضه بازی پوشش داده باشد. اگرچه پایان‌بندی به گونه‌ای بود که خبر از ساخت ادامه بازی می‌داد اما شکست کیفی و تجاری بازی ممکن است باعث متوقف شدن هر گونه پروسه ساخت نسخه احتمالی جدید این بازی شود. البته فروش بازی از زمان عرضه پایدار بوده است. اما Ru Weerasuriya آمار دقیقی را در این زمینه به اشتراک نگذاشت. «باید بگویم فروش بازی از زمان عرضه پایدار بوده. البته فروش هر بازی در چند ماه اول بسیار بالا است اما برای ما ثابت بوده است. جمع مشخصی از مخاطبین مشغول تجربه بازی هستند و هر شخصی هم پس از تجربه The Order 1886 به ساخت قسمت جدید این بازی ابراز امیدواری می‌کند و از علاقه خود به ساخته ما می‌گوید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =