اخبار بازی

کاهش تعداد گیمرهای Red Dead Online طی یک ماه اخیر

کاهش تعداد گیمرهای Red Dead Online طی یک ماه اخیر

وی جی مگ: مطمئنا اصلی‌ترین دلیل موفقیت GTA 5 و فروش 100 میلیون نسخه‌ای آن GTA Online‌ بود. قسمت آنلاین این اثر که Rockstar Games سعی کرد آن را به شکلی کاملا مشابه در Red Dead Redemption 2 پیاده‌‌سازی کند اما فعلا نتوانسته نتیجه دلخواه را کسب کند و آمار نشان از کاهش تعداد گیمرهای Red Dead Online دارد.

به گزارش وی جی مگ، موسسه تحلیلی سوپردیتا در همین رابطه توضیح داده که به صورت متوسط Red Dead Online در شرایط فعلی درآمدی معادل یک پنجم GTA Online را تولید کرده و به صورت کلی سود حاصله از Red Dead Online و GTA Online در ماه ژانویه نسبت به گذشته با افت روبرو شده.

این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که کم کم باید شاهد افت عملکرد GTA Online‌ باشیم اما در مقابل Red Dead Online نتوانسته این کاهش درآمد را جایگزین کند. هرچند آمار مشخص و دقیقی در دسترس نیست اما سوپیردیتا اعلام کرده که تعداد گیمرهای Red Dead Online‌ طی یک ماه اخیر با افت روبرو شده و همین موضوع شاید فشار را به Rockstar Games برای معرفی نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 بیشتر کند.

نهایتا باید به این نکته نیز اشاره کرد که بعد از مدتی سکوت بالاخره به‌روزرسانی جدید Red Dead Online در دسترس قرار گرفت که طی آن شاهد معرفی حالت‌های جدید گیم‌پلی است. اثری که فعلا تنها در اختیار دارندگان PS4 و Xbox One است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =

  • خیلی سادست دلیلش
    اقا content نداره
    من لولم ۱۰۷ هه و‌همه چی رو‌ فول اپگرید کردم….هیچ کاری ندارم انجام بدم….
    نه ماموریت درست حسابی هست
    نه هایست داره
    هیچی نداره
    بعدشم این که بازی خیلی وقته تو بتاست….
    ساده ترین چیزش اینه که نمیشه حالت مورد علاقه pvp رو خودت انتخاب کنی…..
    واقعا دارن گند بالا میارن