اخبار بازی

فعلا نگران از دست رفتن پیشرفت شخصیت در بتا Red Dead Online نباشید

فعلا نگران از دست رفتن پیشرفت شخصیت در بتا Red Dead Online نباشید

وی جی مگ: استودیو Rockstar Games به عکس‌العمل منفی گیمرها نسبت به اتفاقات پیش آمده در یک هفته گذشته واکنش نشان داد و اعلام کرد فعلا نگران از دست رفتن پیشرفت شخصیت در بتا Red Dead Online نباشید. این در حالی است پیش‌تر اعلام شده بود احتمالا با شروع به کار نسخه نهایی این بخش، پیشرفت‌های صورت گرفته در بتا حذف می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، بعد از واکنش‌های متعدد گیمرها نسبت به توضیحات ارائه شده از سوی Rockstar Games در نهایت این استودیو رسما اعلام کرد که گیمرها نگران پیشرفت شخصیت در بتا Red Dead Online نباشند و قصد دارند که به‌زودی به‌روزرسانی‌های بیشتری را در اختیار آنها قرار دهند.

بیانیه منتشر شده در این زمینه توضیح می‌دهد که «ما فیدبک‌های بسیاری را طی هفته اخیر دریافت کرده‌ایم و باید به این نکته اشاره کنیم که فعلا برنامه‌ای برای حذف پیشرفت شخصیت در بتا Red Dead Online نداریم و فعلا مشغول کار روی بهبود عملکرد بازی و برقرار کردن تعادل بیشتر در بخش اقتصادی هستیم.»

با توجه به اشاره چندین باره Rockstar Games به مباحث اقتصادی Red Dead Online می‌توان انتظار داشت که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های آنها در این زمینه و ایجاد تعادل برای آن است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − نه =

  • این چه وضعشه من رو همین حساب که ثبت نمیکنه کاراکترمو زن ساختم ببینم چجوریه خب اگه ثبت کنه که بدبختم