اخبار بازی ویدئو

شایعه: انتشار ویدئویی از نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: امروز صبح بود که ویدئویی در یوتیوب منتشر شد که بسیای آن را به نسخه PC بازی Red Dead Redemtpion 2 نسبت دادند. در ابتدا با توجه به کیفیت پایین ویدئو و نبود منبع درست تصمیم به اننتشار این شایعه نداشتیم اما با حذف شدن ویدئو یوتیوب همه چیز رنگ دیگری به خود گرفت.

به گزارش وی جی مگ، معمولا از این دست شایعه‌ها با انتشار ویدئویی از نسخه مورد نظر همراه می‌شود اما مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفته اما حالا با حذف شدن ویدئو نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2، بسیاری اعتقاد دارند که این ویدئو واقعی بوده و در حال حاضر مراحل توسعه این نسخه از ساخته Rockstar Games‌ پشت سر گذاشته می‌شود.

در بالا می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید که در قسمتی از آن کاربر وارد بخش تنظیمات گرافیکی شده و جزئیاتی را به نمایش در می‌آورد که معمولا مخصوص به نسخه PC بازی‌ها است. با این حال هنوز هیچ چیز تایید نشده و نمی‌توان صد درصد اطمینان داشت که ویدئو مورد نظر واقعی است یا توسط کاربرها ساخته شده. مسئله‌ای که برخی رسانه‌ها نیز به آن اشاره کرده و دلایل مختلفی را برای غیرواقعی بودن این ویدئو مطرح کرده‌اند.

با این وجود بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که درست شبیه به شرایط GTA 5، نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 نیز با اختلافی تقریبا یک ساله بعد از انتشار ورژن PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 18 =