اخبار بازی

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 معرفی شد

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 معرفی شد 1

وی جی مگ: زمان زیادی تا انتشار بازی جدید Rockstar Games باقی نمانده و شنیده‌ها حکایت از این دارند که نقشه این بازی در نوع خود گستردگی زیادی داشته و جزئیات بسیاری در آن پنهان شده‌اند. مسئله‌ای که به راحتی می‌تواند گیمرها را از مسیر اصلی منحرف کند. در همین راستا شاهد معرفی اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 هستیم که می‌تواند شما را در این ماجراجویی وسترن به خوبی همراهی کند.

به گزارش وی جی مگ، امروز Rockstar Games به صورت رسمی از اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 رونمایی کرده که توانایی اتصال به هر دو نسخه PS4 و Xbox One را از همان روز اول انتشار دارد. اپلیکیشنی که نه تنها به شما در پیدا کردن راهتان کمک می‌کند بلکه موارد جانبی جالب توجهی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

سازندگان بازی توضیح داده‌اند که اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 از 26 اکتربر در دسترس است و به شما اجازه می‌دهد نقشه را به خوبی مورد بررسی قرار داده، در آن هدف‌گذاری کنید و نکات جالبی را پیرامون محیط بازی کسب کنید. همچنین این اپ تمامی اطلاعات کلی و جزئی شخصیت اصلی را به شما داده و راه جایگزینی را برای خاموش کردن HUD در بازی پیش روی شما قرار می‌دهد. جدای از این موارد اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 اطلاعات کاملی را از بخش آنلاین به شما داده و البته راهنمای قدم به قدم و کامل بازی را نیز به همراه دارد که توسط Piggyback آماده شده.

با توجه به وجود جزئیات بسیار و نکات مخفی فراوان احتمالی در ساخته جدید Rockstar Games، احتمالا بخش راهنمای اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 به محبوبیت بالایی دست پیدا می‌کند. استودیو Rockstar Games با این کار عملا شما را به آموزش‌های اینترنتی بی‌نیاز می‌کند.

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 معرفی شد 2

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 14 =