اخبار بازی

شایعه: منتظر بازسازی Red Dead Redemption باشید

شایعه: منتظر بازسازی Red Dead Redemption باشید

وی جی مگ: منتظر بازسازی Red Dead Redemption باشید. پیش از پرداختن به ادامه مطلب باید به حضورتان برسانیم این خبر محتوی اسپویل‌های داستانی در خصوص Red Dead Redemption 2 بوده و چنان‌چه تاکنون بازی را تجربه نکردید بهتر است از ادامه خواندن آن خودداری کنید.

به گزارش وی جی مگ، اصل ماجرا بدین شرح است یوتیوبری به نام Elemeno Peah ویدئویی از محتویات پس از اتمام بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشته که نوعی صدای گلیچ شده را نشان می‌دهد. هنگامی که Red Dead Redemption 2 را به اتمام می‌رسانید در نقش شخصیت نسخه قبل یعنی جان مارستون ایفای نقش خواهید کرد اما این در این ویدئو صدایی شبیه صدای جک مارستون شنیده می‌شود. شخصیت جک مارستون طی وقایع Red Dead Redemption 2 تنها یک کودک بود اما همان‌طور که می‌دانید در نسخه اول Red Dead Redemption شخصیت جک مارستون پس از اتمام بخش داستانی و مرگ پدرش یعنی جان به شخصیت اصلی تبدیل می‌شد.

نا گفته نماند تمامی این موارد ممکن است اشکال و باگی ناخواسته باشد اما مسئله‌ای که به شایعه بازسازی Red Dead Redemption قوت بیشتری می‌بخشد بدین شرح است که نقشه بازی Red Dead Redemption به طور کامل در نقشه Red Dead Redemption 2 قرار دارد و به جز قسمت Mexico سایر بخش‌های آن را می‌توانید مشاهده کنید. نکته‌ای که وجود دارد این مناطق در مقایسه با لوکیشن‌های اصلی Red Dead Redemption 2 بسیار خشک و تهی به نظر می‌رسند و به جز تعدادی ماموریت جانبی، جزئیات دیگری در آن دیده نمی‌شود.

همین مسئله گمانه‌زنی‌ها را به سمت بازسازی Red Dead Redemption کشانده که شرکت Rockstar قصد دارد کل نقشه بازی اول را با استفاده از انجین گرافیکی بهبود یافته Red Dead Redemption 2 بازسازی کند و آن را به صورت یک بسته الحاقی عرضه کند. در حال حاضر تمامی این موارد شایعه بوده و باید تا انتشار اطلاعات رسمی منتظر ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + دو =