اخبار بازی

قابلیت Photo Mode به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌شود

قابلیت Photo Mode به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌شود

وی جی مگ: آنهایی که بازی Red Dead Redemption 2 را طی هفته‌های گذشته تجربه کرده باشند حتما با ما هم عقیده هستند که شاید یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌هایی که غیبت آن در ساخته Rockstar Games به خوبی احساس می‌شود، قابلیت Photo Mode باشد. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد سازندگان به فکر آن بوده و قصد دارند به‌زودی قابلیت Photo Mode به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه شود.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته اطلاعات جدیدی از به‌روزرسانی Social Club بازی در دسترس قرار گرفت که در بخشی از توضیح داده شده که قابلیت Photo Mode به بازی Red Dead Redemption 2 با انتشار این به‌روزرسانی اضافه می‌شود. البته این تنها بخشی از قابلیت‌های جدیدی است که در اختیار گیمرها قرار گیرد.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که در آینده گیمرها می‌توانند از طریق کاتالوگ آنلاین نیز خریدهای خود را انجام دهند و آیتم‌ و موارد دیگر را به راحتی از این طریق به دست آورند. از سویی Rockstar Games قصد دارد امکانات بیشتری را برای میزان پیشرفت در بازی پیش روی مخاطب‌ها قرار دهد.

در نهایت اما اعلام شده که به‌زودی قابلیت Photo Mode به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌شود و گیمرها نه تنها می‌توانند عکس‌های مختلفی را از محیط ثبت کنند بلکه امکان گرفتن سلفی را نیز در اختیار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که با این تغییرات، گیمرها بعد از پشت سر گذاشتن چپتر اول می‌توانند تصاویر خود را با دوربین آرتور (قهرمان اصلی) ثبت کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =