اخبار بازی

رونمایی از بسته ویژه جدید بازی Red Dead Redemption 2

بسته ویژه جدید بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظار‌ترین عناوین سال 2018 است. سبک این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز با دوربین سوم شخص است. از گیم‌پلی این بازی نیز رونمایی شد که می‌توان به محیط پویا با گرافیک بسیار زیبای آن در غرب اشاره کرد. حال با بسته ویژه بازی Red Dead Redemption 2 می‌توانید بعضی از وسایل موجود در بازی را در دنیای واقعی داشته باشید.

به گزارش وجی مگ، شرکت Rockstar Games یک نسخه محدود از بازی معرفی کرد که Outlaw Essentials Collection نام دارد. این بسته شامل آیتم‌های متنوعی از دنیای غرب است. ابزاری‌ هم وجود دارد که اگر بسیار مشتاق این بازی‌ هستید، برای شما مناسب است.

همانطور که اشار شد، بسته Outlaw Essentials Collection آیتم‌های متنوعی دارد که شامل یک شارژر داینامیک USB، قالی طرح‌دار با طرح دسته Van Der Linde، تی‌شرت، محافظ گوشی و تبلت و آیتم‌های دیگر است. تمام آیتم‌های موجود در این بسته را می‌توانید از طریق وب‌سایت Rockstar Games پیش‌خرید کنید.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد. می‌توانید از طریق این لینک سایر آیتم‌های این کالکشن مانند فندک، لیوان و… را مشاهده کنید. تصاویری از این آیتم‌ها وجود دارد که می‌توانید در زیر مشاهد کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − هفت =