اخبار بازی

ویدئو گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2‌ روی PS4 Pro اجرا شده

ویدئو گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2‌ روی PS4 Pro اجرا شده

وی جی مگ: بعد از چند تریلر کوتاه بالاخره روز گذشته ویدئو گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 برای اولین‌بار به صورت کامل نمایش داشت و گیمرها توانستند با مورد انتظارترین بازی امسال دیداری کامل داشته باشند. در همین راستا امروز اعلام شده که ویدئو گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 روی PS4 Pro اجرا شده و تمامی بخش‌های آن مربوط به گیم‌پلی بوده.

به گزارش وی جی مگ، طبق اطلاعات ارائه شده در بلاگ رسمی پلی‌استیشن، ویدئو منتشر شده از سوی راکستار از بازی Red Dead Redemption 2 روی PS4 Pro اجرا شده و از قابلیت‌های گرافیکی بهبود یافته این کنسول برای نمایش جلوه‌های تصویری این اثر Open World استفاده شده. در همین راستا سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که تمامی بخش‌های گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 روی PS4 Pro به صورت 4K اجرا شده اما صحبتی درباره Native بودن یا نبودن آن به میان نیامده. مسئله‌ای که احتمالا مانند دیگر بازی‌های این نسل باید به استفاده از Checkboard Rendering خلاصه شده.

در نهایت اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهند که بازی Red Dead Redemption 2 از هر دو کنسول قدرتمند PS4 Pro و Xbox One X در زمان انتشار پشتیبانی می‌کند و در کنار وضوح تصویر 4K قابلیت استفاده از تکنولوژی HDR را نیز در اختیار دارد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود و فعلا خبری از نسخه PC برای این بازی نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + چهارده =

  • و احتمالا هم حتی در آینده ای دور باید منتظر عرضه بازی روی PC باشیم.
    بسته به میزان فروشی که ممکنه این بازی بکنه احتمالا روی pc عرضه شدنش رو مشخص میکنه.
    به طور قطع و یقین فروش فوق العاده ای خواهد داشت ولی خواستار راک استار از فروش میتونه بالاتر از حتی حد معمول باشه و این باعث میشه که برن برای pc که احتمالش زیاده. مثل gta v که هنوز هم به خاطر فروش بالا روی 3 پلتفرمش فوق العاده درامد زاست.

    • بعید این بازی روی pc عرضه بشه راک استار فعلا برنامه ای برای عرضه
      روی pc نداره همان طور که شماره اول این بازی هیچگاه برای pc
      عرضه نکرد 😉