اخبار بازی

بازگشت بازی Red Dead Redemption 2 به صدر جدول بازار بریتانیا

بازگشت بازی Red Dead Redemption 2 به صدر جدول بازار بریتانیا

وی جی مگ: بعد از چند هفته فراز و نشیب بالاخره دوباره شاهد بازگشت بازی Red Dead Redemption 2 به صدر جدول بازار بریتانیا هستیم. آمار منتشر شده از پرفروش‌ترین‌های این هفته بریتانیا نشان می‌دهد که فروش ساخته Rockstar Games نسبت به هفته گذشته 19 درصد افزایش داشته.

به گزارش وی جی مگ، بعد از مشاهده بازگشت بازی Red Dead Redemption 2 به صدر جدول بازار بریتانیا، متوجه می شویم که با افزایش فروشی 30 درصدی بازی FIFA 19 توانسته در رتبه دوم قرار گیرد و 10 دلار تخفیف، بازی Call of Duty Black Ops 4 (افزایش فروش 175 درصدی) را در جایگاه سوم قرار داده.

هر سه این بازی‌ها جداگانه فروش 1 میلیون نسخه‌ای را پشت سر گذاشته و مجموعا مسئول فروش 4 میلیون نسخه بازی در بریتانیا هستند. با نگاهی به ادامه جدول به بازی Super Smash Bros Ultimate می‌رسیم که هفته پیش اول بود و حالا در رتبه چهارم قرار گرفته. هرچند عملکرد انحصاری نینتندو با سقوطی سه پله‌ای همراه شده اما در اصل این بازی تنها 52 درصد کاهش فروش نسخه فیزیکی داشته.

در ادامه می‌توانید جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا را مشاهده کنید که با بازگشت بازی Red Dead Redemption 2 به صدر همراه شده.

بازگشت بازی Red Dead Redemption 2 به صدر جدول بازار بریتانیا 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + سیزده =