اخبار بازی

علاقه نینتندو به عرضه Red Dead Redemption 2 روی Nintendo Switch

علاقه نینتندو به عرضه Red Dead Redemption 2 روی Nintendo Switch

وی جی مگ: عرضه Red Dead Redemption 2 در اکتبر گذشته بار دیگر کیفیت بالای ساخته‌های Rockstar Games را نشان داد اما این بازی در حال حاضر تنها برای PS4 و Xbox One منتشر شده و هرچند خبری از نسخه PC آن نیست اما نینتندو علاقه خود نسبت به عرضه Red Dead Redemption 2 روی Nintendo Switch را پنهان نکرده.

به گزارش وی جی مگ، رجی فیلز ایم مدیر نینتندو آمریکا در مصاحبه اخیر خود با نشریه هالیوود ریپورتر درباره وضعیت عرضه Red Dead Redemption 2 روی Nintendo Switch توضیحاتی را ارائه کرده که مرور آنها خالی از لطف نیست.

رجی توضیح داده که زمانی نینتندو با جزئیات Nintendo Switch به سراغ Rockstar Games رفته و آنها را باخبر کرده، مراحل ساخت Red Dead Redemption 2 مدت‌ها قبل شروع شده بود و امکان انتشار آن با جزئیات موجود روی پلتفرم نینتندو وجود نداشته. با این حال همچنان رجی از علاقه خود نسبت به عرضه Red Dead Redemption 2 روی Nintendo Switch خبر داده.

مدیر نینتندو آمریکا اعتقاد دارد که مراحل ساخت بسیاری از بازی‌ها پیش از معرفی Nintendo Switch شروع شده بود و همین مسئله از پورت آثار مختلف برای این پلتفرم جلوگیری کرده. با این حال آنها به آینده امیدوار هستند و همچنان از پشتیبانی خوب کمپانی‌‌های دیگر بهره می‌برند. با وجود تمام توضیحات ارائه شده می‌توان عملا با در نظر گرفتن جزئیات گرافیکی Red Dead Redemption 2 و وسعت این اثر نتیجه گرفت که هیچ‌گاه نمی‌توانیم شاهد عرضه Red Dead Redemption 2‌ روی Nintendo Switch باشیم که به نسبت PS4 و Xbox One از سخت‌افزار ضعیف‌تری استفاده می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 15 =

  • اخه نینتندو میتونه رد دد بکشه.
    اگه بازی رد دد به صورت پیکسلی هم برا نینتندو بیاد تو همون منو بازی هنگ میکنه . :rotfl:

  • آره حتما-البته اگه موقع اجراع ذوب نشه :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    مرد حسابی-الان xbox one s نمیتونه بازیو با رزولوشن 900p سی فریم اجراع کنه-بعد تو میخوای…
    ولش کن-ارزش بحث نداره