اخبار بازی

شروع قدرتمند بازی Red Dead Redemption 2 در بازار بریتانیا

شروع قدرتمند بازی Red Dead Redemption 2 در بازار بریتانیا

وی جی مگ: جمعه بالاخره بازی جدید Rockstar Games منتشر شد و آمار به دست آمده نشان از شروع قدرتمند بازی Red Dead Redemption 2 در بازار بریتانیا دارد. بازی که توانسته به نسخه قبلی خود که در سال 2010 منتشر شده بود، فروشی دو برابری را تجربه کند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به افزایش حجم بازار دیجیتال طی هشت سال گذشته و تنها در نظر گرفتن فروش نسخه‌های فیزیکی در بریتانیا، آمار به دست آمده برای Red Dead Redemption 2 به خوبی نشان می‌دهد که حتی نسخه فیزیکی این اثر نیز توانسته مورد توجه گیمرها قرار گیرد.

با وجود شروع قدرتمند بازی Red Dead Redemption 2، این بازی نتوانسته لقب سریع‌ترین فروش سال 2018 در بریتانیا که به FIFA 19 اختصاص داشت را از آن خود کند. البته در این زمینه ساخته Rockstar Games موفق به شکست Call of Duty Black Ops 4 شده. باید به این مسئله نیز اشاره کرد که 68 درصد فروش Red Dead Redemption 2 به نسخه PS4 اختصاص داشته.

اگر نسخه‌های مختلف FIFA را کنار بگذاریم متوجه می‌شویم که بازی Red Dead Redemption 2 از دید سریع‌ترین فروش در این نسل از کنسول‌های خانگی رتبه سوم را به دست آورده و پایین‌تر از Call of Duty Black Ops 3 و Call of Duty Advanced Warfare قرار گرفته.

در ادامه جدول 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده می‌کنید:

Last Week This Week Title
New Entry 1 Red Dead Redemption 2
1 2 Call of Duty: Black Ops 4
2 3 FIFA 19
5 4 Forza Horizon 4
3 5 Assassin’s Creed Odyssey
4 6 Spider-Man
6 7 LEGO DC Super-Villains
7 8 Super Mario Party
10 9 Shadow of the Tomb Raider
9 10 Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy
محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + سه =