اخبار بازی

واکنش منفی به نمایش جدید بازی Red Dead Redemption 2

واکنش منفی به نمایش جدید بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: چند هفته قبل بود که شرکت Rockstar Games سرانجام از گیم‌پلی چشم‌نواز Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد و استقبال به عمل آمده از نمایش سیستم‌ها و مکانیک‌های بازی بسیار مثبت و قدرتمند بود. با این حال Rockstar Games به تازگی گیم‌پلی بیشتری از دمو بازی را در جریان برگزاری GME Conference 2018 به کارمندان فروشگاه GameStop نشان داده است. مخاطبینی هم در بین جمعیت حضور داشته و نمایش جدید بازی Red Dead Redemption 2 با بازخوردهای مختلفی از سوی جمعیت حاضر مواجه شده است.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت WCCFTech تعدادی از کامنت‌های کاربرانی که نظرات خود را در Reddit به اشتراک گذاشته بودند منعکس کرده است. به طور کلی نمایش جدید بازی Red Dead Redemption 2 واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته و در حالی که بسیاری از آن لذت بردند عده‌ای آن‌چنان تحت تاثیر قرار نگرفتند. اصل انتقادات ازین مسئله ناشی می‌شود که به نظر برخی از حضار، استودیو Rockstar بخش کسل‌کننده‌ای از بازی خود را به نمایش گذاشته و چندان برای مخاطبین مهیج نبوده است. در همین مورد نظر یکی از کاربران بدین شرح بوده که «بازی بسیاری عالی به نظر می‌رسد اما بیست دقیقه از بخشی که سازندگان Red Dead Redemption 2 تصمیم گرفتند نشان دهند خسته‌کننده بود و آن چیزی نبود که باید مخاطبین خود را هایپ و هیجان‌زده کند. با این حال نباید حرف من بد برداشت شود. به نظر من هم‌چنان بازی فوق‌العاده و بی‌نظیر بوده اما تماشای دمو آن خسته‌کننده بود.»

کاربری دیگر هم نظر مشابه داشته و معتقد بود «سکانس تیراندازی بازی بسیار جذاب بود اما قسمت سرقت از بانک هیجان نداشت و با ریتم کندی دنبال می‌شد. بازی شگفت‌انگیز بوده و فروش وحشتناکی را هم تجربه خواهد کرد اما این نمایش بازی کمی خشک و بی‌جان بود.» در مثالی دیگر، یکی از کاربران معتقد بود نمایش جدید بازی Red Dead Redemption 2 از اکشن کمی برخوردار بود و شخصیت اصلی بازی سعی می‌کرد در برخورد با NPCها به جای استفاده از درگیری، از روش‌های محترمانه‌‌تر و با چاشنی خشونت کمتر استفاده کند. با تمامی این توضیحات هم‌چنان نظرات مثبت بسیاری در بین کامنت‌ها دیده می‌شود که گرافیک بازی را خیره‌کننده و گیم‌پلی آن را بی‌نقص توصیف می‌کنند. عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) برای PS4 و XBOX ONE عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × دو =