اخبار بازی

معرفی ریمستر بازی Command & Conquer و Red Alert

معرفی ریمستر بازی Command & Conquer و Red Alert

وی جی مگ: یک ماه پیش بود که ایده بازسازی قسمت‌های مختلف مجموعه بازی Command & Conquer از سوی EA مطرح شد و امروز این کمپانی رسما خبر از ریمستر بازی Command & Conquer و Red Alert داد. دو بازی کلاسیک ژانر RTS که در زمان انتشار طرفداران بسیاری داشتند.

به گزارش وی جی مگ، وظیفه ساخت ریمستر بازی Command & Conquer و Red Alert برعهده استودیو Petroglyph Games است. تیمی که اتفاقا تعداد زیادی از سازندگان اصلی این دو بازی را در خود می‌بیند. کمپانی EA در کنار اعلام خبر ریمستر بازی Command & Conquer و Red Alert اعلام کرده که فرانک کلیپاکی نیز در تیم سازنده این عناوین حضور دارد.

کلیپاکی که به عنوان طراح صدا استودیو Petroglyph Games فعالیت می‌کند، سابقه طولانی در ساخت تعدادی از موسیقی‌های معروف مجموعه Command & Conquer دارد. هنوز هیچ تاریخ انتشار یا پلتفرم هدفی برای ریمستر بازی Command & Conquer و Red Alert اعلام نشده اما باید به این نکته اشاره کرد که بازی اول در سال 1995 منتشر شده بود.

کارشناس‌ها انتظار دارند که ریمستر بازی Command & Conquer و Red Alert در سال 2020 روانه بازار شود. مطمئنا PC پلتفرم اصلی این دو ریمستر است اما شاید EA برای کنسول‌ها نیز فکری داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =