اخبار بازی

Remedy و توضیحات مختصر آن درمورد بازی Quantum Break

Remedy و توضیحات مختصر آن درمورد بازی Quantum Break 1

بعد از به نمایش در آمدن چند دموی ساده و مبهم از بازی در نمایشگاه ها و کنفرانس های اخیر،ظاهرا باری دیگر کمپانی Remedy درصدد خلق بازی فوق العاده ایست ولی این بار با نامی دیگر و داستانی تازه تر.

به همین دلیل نقل قولی میکنیم از یکی از دست اندر کاران این بازی و خواستار توضیحات بیشتری در مورد بازی از وی میشویم.

به نقل از Sam Lake،نویسنده و خالق این بازی، “پلیر ها در بازی قادر به مدیریت زمان هستند بطوری که بازی بصورت یک پیشرفت طبیعی انجام میشود با این تفاوت که تمام اعمال اتفاق افتاده در طی این فرایند میتواند به دست پلیر عوض و حتی داستان را طوری دیگر رقم بزنند.”

“ما سخت در تلاشیم تا جهانی پر از هیجان و سختی را در مقابل پلیر هایمان قرار دهیم.معمولا بازی هایی که تاکنون Remedy آنها را مورد تائید خود قرار داده بصورت زنده و در دنیایی واقعی رخ میدهند که اینبار کمی میخواهیم فشار بیشتری بر روی زمان و تایم بندی بازی بیاوریم بصورتی که از حال وارد آینده و از آینده توانایی سفر به گذشته و دیدن حقایق گذشته را داشته باشیم از این رو پلیر ها باید مطئمن باشند که دیگراز آن مراحل بچه گانه و اولیه که ما در سری بازی های Alane Wake داشتیم را نخواهیم داشت.”

سپس از ایشان سوال میشود که در همان اولین روز انتشار و خریداری شدن این بازی توسط گیمـر های مشتاق،آنها چه انتظاراتی را باید از این بازی داشته باشند !؟

وی پاسخ میدهد که ما تمام تلاش خود را میکنیم تا بازی را با داستانی قوی و با درکی عمیق به دست هواداران برسانیم ونیز سعی میکنیم تا تجربه ای خاص و تازه ای را به آنها منتقل سازیم بطوری که آنها نهایت لذت را از بازی ببرند.

[box] لازم به ذکر است که این بازی در سال 2014 روانه بازار میشود و یکی از بازی های انحصاری XBOX ONE بشمار میاد.[/box]

کسری یارایی

کسری یارایی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =

  • “پلیر ها در بازی قادر به مدیریت زمان هستند بطوری که بازی بصورت یک پیشرفت طبیعی انجام میشود با این تفاوت که تمام اعمال اتفاق افتاده در طی این فرایند میتواند به دست پلیر عوض و حتی داستان را طوری دیگر رقم بزنند.”
    وای نه،امیدوارم حتما یک سیستم نوار برای این کار بذارن،یا حداقل دست خودمون بیفته(دست یک شخصیت کمکی مثل الیزابت بایوشاک نیفته)
    البته این روش برگردوندن زمان در اکثر بازی های هم سبکش شکست خورده بوده تقریبا!!!
    به غیر از استثنائاتی! البته Remedy هم کم الکی نیست!

  • خیلی جالبه ! با این که تنها عنوان ارزشمند xbox بازی های سم لیکه خود طرفدار های xbox ارزشی براش قائل نیستن !!! این شاهکار باید برای sony باشه