اخبار بازی GamesCom 2018

استودیو Remedy روی یک بازی جدید کار می‌کند

استودیو Remedy روی یک بازی جدید کار می‌کند

وی جی مگ: استودیو Remedy روی یک بازی جدید کار می‌کند. این مورد در حالی گزارش شده که بخش اصلی این شرکت در حال تولید بازی ماورالطبیعی خود تحت عنوان Control هستند. با این حال این استودیو تیم سومی را تشکیل داده تا روی یک بازی جدید و متفاوت کار کند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom 2018 در مصاحبه با وبسایت PCGamesInsider.biz مدیر ارتباطات استودیو Remedy از تشکیل تیم سوم این کمپانی برای کار روی پروژه سوم معرفی نشده خبر داد. در حال حاضر یک تیم مشغول توسعه Control بوده و تیم دوم هم مشغول ساخت بخش داستانی برای عنوان شوتر نظامی CrossFire HD و CrossFire 2 که توسط Smilegate توسعه یافته است هستند. به‌علاوه تیم سوم استودیو Remedy روی یک بازی جدید کار می‌کند.

«ما در حال کار روی چندین پروژه هستیم و به آرامی در حال تشکیل تیم سوم هستیم. Control باری دیگر تفکر کاری Remedy را تعریف می‌کند. ما دو بازی داستان‌محور بسیار خطی تولید کردیم و اکنون در بازی که ماجراجویی که گسترده‌تری را به دنبال دارد هم داستان پیاده‌سازی می‌کنیم. خوشبختانه ما می‌توانیم در سال‌های آینده بازی‌های بیشتری بسازیم. من احساس خوبی در این رابطه دارم و به عنوان یک کمپانی، ما در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داریم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 18 =