اخبار بازی

صدها کارمند Activision Blizzard به‌زودی اخراج می‌شوند

صدها کارمند Activision Blizzard به‌زودی اخراج می‌شوند

وی جی مگ: کمپانی Activision Blizzard یکی از بزرگ‌ترین ناشران دنیای بازی محسوب می‌شود که همواره عناوین پرفروشی را روانه بازار می‌کند. با این حال تغییراتی ساختاری که به دنبال عملکرد ضعیف برخی از بازی‌های کمپانی قرار است در آن صورت بگیرد می‌تواند سبب شود به‌زودی صدها کارمند Activision Blizzard اخراج شوند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Bloomberg گفته می‌شود کمپانی نام‌برده در حال آماده‌سازی است تا در هفته‌های آینده خبر اخراج کارمندان خود اعلام کند. این موضوع جزئی از برنامه کمپانی به منظور ایجاد تغییرات در ساختار آن بوده که به دنبال عملکرد ضعیف تعدادی از بازی‌های شرکت انجام خواهد شد. به گفته Bloomberg این برنامه اخراج شامل صدها کارمند Activision Blizzard می‌شود. تا انتهای سال 2017 شرکت Activision بیش از 9800 کارمند در اختیار داشت. سهام این شرکت در چند هفته اخیر با کاهش مواجه شده و به مبلغ 42.88 دلار برای هر سهم رسیده است.

کاهش تعداد پلیرهای Overwatch و Hearthstone و فروش ناامیدکننده Destiny 2: Forsaken از جمله مشکلاتی است که گریبان‌گیر کمپانی Activision Blizzard شده است. اگرچه این کمپانی هنوز هیچ گونه برنامه‌ای را مورد تایید قرار نداده است اما با توجه به جدایی استودیو Bungie سازنده مجموعه Destiny و هم‌چنین مدیر ارشد مالی سابق این شرکت یعنی اسپنسر نیومن که اکنون به Netflix محلق شده، برنامه در نظر گرفته برای اخراج تعداد زیادی از کارمندان هم دور از انتظار نبوده و در عین حال منطقی به نظر می‌رسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 15 =