اخبار بازی

منتظر عرضه Halo و Gears of War برای Nintendo Switch باشید

منتظر عرضه Halo و Gears of War برای Nintendo Switch باشید

وی جی مگ: گزارشات جدید بیان می‌دارد نه تنها سرویس Xbox Game Pass بلکه تعدادی از بزرگ‌ترین بازی‌ها و فرنچایزهای بزرگ کمپانی مایکروسافت مثل Halo و Gears of War برای Nintendo Switch عرضه می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، اکنون نوبت به نشریه فرانسوی Jeuxvideo رسیده تا پس از دو سایت Game Informer و Direct-Feed Games جزئیات بیشتری در خصوص همکاری نینتندو و برند Xbox به اشتراک بگذارد. به گفته این منبع نه تنها سرویس Game Pass روی کنسول هیبریدی نینتندو در دسترس قرار می‌گیرد بلکه کمپانی مایکروسافت در نظر دارد تا تعدادی از فرنچایزها و بازی‌های بزرگ خود را برای این پلتفرم عرضه کند. در گزارشی که ابتدا Direct-Feed Games منتشر کرده بود تنها از بازی Ori and the Blind Forest برای انتشار روی Switch نام برده شده بود.

اکنون جزئیات جدید بیان می‌دارند اولین بازی که قرار است برای Switch عرضه شود Cuphead ساخته تحسین شده استودیو StudioMDHR است که در سال 2017 برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی Xbox One و Windows 10 نشر پیدا کرد. به‌علاوه مایکروسافت در نظر دارد تا تعدادی از بزرگ‌ترین عناوین انحصاری خود هم‌چون Halo، Forza و Gears of War برای Nintendo Switch عرضه شود.

هم‌چنین این اطلاعات نشان می‌دهند کمپانی سازنده Xbox تمایل دارد تا مجموعه بازی‌های Rare نیز به دلیل سابقه همکاری که بین این استودیو و کمپانی نینتندو وجود داشته روی Nintendo Switch عرضه شود. مدتی پیش شایعاتی نیز توسط همین وبابسایت منتشر شده بود که بیان می‌کرد عنوان Scalebound باری دیگر فرایند تولیدش آغاز شده و این بار به صورت انحصاری برای Switch در حال ساخت قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + هفت =

  • زیاد منطقی به نظر نمیاد.حالا cuphead و Ori یه چیزی ولی فکر نکنم switch قدرت اجرای Forza و هیلو رو داشته باشه.امیدوارم رابطه دو طرف باشه.یعنی مثلا zelda و ماریو هم روی ویندوز و اکس باکس هم عرضه بشند وگرنه که طرفدار ها بد جوری نا امید میشن.