اخبار بازی

شایعه جدید پیرامون عرضه Persona 5 برای Nintendo Switch

شایعه جدید پیرامون عرضه Persona 5 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: در سال گذشته گزارش‌ها و شایعات بسیاری پیرامون عرضه Persona 5 برای Nintendo Switch منتشر شدند که در نهایت هیچ کدام مورد تایید قرار نگرفتند. اکنون نیز گزارش قابل توجه دیگری به دست آمده که از انتشار این اثر تحسین شده برای پلتفرم نینتندو یاد می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در ماه دسامبر بازی Persona 5 R برای عرضه روی کنسول PS4 معرفی شد اما در آن زمان هیچ اشاره‌ای برای انتشار این نسخه روی Nintendo Switch صورت نگرفت. با این حال امید طرفداران نینتندو و Switch برای در دسترس قرار گرفتن این اثر نقش‌آفرینی از بین نرفت چرا که کمپانی Atlus سازنده این مجموعه بازی اعلام کرد در ماه مارچ یک پخش ویژه در رابطه با انیمه Persona 5 به همراه اطلاعات بیشتری از Persona 5 R منتشر می‌شود. به همین دلیل طرفداران امیدوارند نسخه Switch بازی نام‌برده در ماه آینده و یا در طول کنسرت بعدی Persona در آپریل معرفی شود.

به گفته یک اینسایدر داخلی که سابقه طولانی در فاش کردن اخبار مربوط به مجموعه Persona دارد این شخص تاکید کرد نسخه اصلی Persona 5 در سال جاری برای Switch عرضه می‌شود. این شخص که Mr. Ohya نام دارد پیش از این Persona 5 R را قبل از معرفی رسمی لو داده بود. اکنون نیز خبر عرضه Persona 5 برای Nintendo Switch توسط این شخص در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. به گفته Mr. Ohya کمپانی Atlus نسخه Switch بازی را تحت عنوان Persona 5 S همزمان با انتشار Persona 5 R برای PS4 در فصل پاییز عرضه می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =