اخبار بازی

کارگردان Resident Evil 2 هم انتظار محبوبیت Mr. X را نداشت

کارگردان Resident Evil 2 هم انتظار محبوبیت Mr. X را نداشت

وی جی مگ: پس از انتشار Resident Evil 2، تقریبا هر بار که بحثی پیرامون این بازی شکل می‌گیرد پای Mr. X هم به صحبت باز می‌شود. یکی از دشمنان سرسخت موجود در نسخه اصلی بازی که در نسخه بازسازی شده نیز حضور داشته و توجهات فراوانی را نیز سمت خود جلب کرده است. به طوری که حتی تیم سازنده و کارگردان بازی هم تا این اندازه انتظار محبوبیت Mr. X را نداشتند.

به گزارش وی جی مگ، کازونوری کادوی کارگردان نوآوری Resident Evil 2 از شرکت کپکام در گفتگوی مختصری که با نشریه PC Gamer پیرامون شخصیت Mr. X داشت اظهار کرد که آن‌ها به هیچ وجه انتظار محبوبیت Mr. X و اینکه این شخصیت که به اسم Tyrant هم شناخته می‌شود تا این اندازه توسط مخاطبین مورد توجه قرار بگیرد را نداشتند. در ادامه کادوی به مادهای مختلفی اشاره کرد که توسط طرفداران با محوریت Mr. X ساخته شده و از بابت آن ابراز خوشحالی و خشنودی نمود.

با توجه به این Tyrant به طور همزمان هم با شخصیت لئون و هم با شخصیت کلیر تعامل می‌کند بسیاری از مخاطبین معتقد بودند که در واقع چندین Tyrant در شهر راکون سیتی وجود دارد. کادوی به این فرضیه مطرح شده توسط طرفداران واکنش نشان داد و ضمن نادرست خواندن آن گفت «تنها یک Mr. X در بازی وجود دارد. هر سناریو می‌تواند به عنوان یک دنیای موازی در نظر گرفته شود. به همین دلیل است که در طول بازی چندین بار با Tyrant مواجه می‌شوید.»

در انتهای گفتگو نیز کارگردان Resident Evil 2 راجع به مکانیک‌های مورد استفاده برای ساختن Mr. X برای بازسازی Resident Evil 2 صحبت کرد که شامل بازنویسی کامل هوش مصنوعی آن نسبت به نسخه اولیه می‌شده است. به گفته کادوی شخصیتی که برای نسخه اصلی روی کنسول PS1 طراحی شده بود تنها چند صحنه اسکریپت شده داشت که طی آن از دیوارها عبور می‌کرد در تصویر نمایان می‌شد. در حالی که Mr. X در نسخه بازسازی شده بسیار ترسناک‌تر است و طی هر شرایطی به تعقیب شما می‌پردازد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − پنج =