اخبار بازی

دانلود دمو Resident Evil 2 Remake به 2 میلیون بار رسید

دانلود دمو Resident Evil 2 Remake به 2 میلیون بار رسید

وی جی مگ: شرکت کپکام با استفاده از بررسی آمار موجود در داخل بازی اعلام کرد تعداد دانلود دمو Resident Evil 2 Remake به 2 میلیون بار رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، این کمپانی با به ‌روزرسانی اطلاعات موجود در وبسایت Resident Evil.Net مشخص کرد که از یکشنبه هفته گذشته تاکنون دمو بازی یک میلیون بار دیگر دانلود شده و مجموعا به 2 میلیون بار رسیده است.باید اشاره کرد تعداد دقیق دانلود دمو Resident Evil 2 Remake به عدد 2,228,615 اشاره دارد. لازم به ذکر است این آمار نشان‌دهنده تعداد پلیرهایی است که اجازه ردگیری آمارشان توسط کپکام را از زمان شروع دمو صادر کردند. باید توجه کرد بسیاری از پلیرها به چنین گزینه‌هایی توجهی نمی‌کنند بنابراین آمار دانلود دمو بازی می‌تواند بسیار بیشتر از رقم اعلام شده باشد.

بیشترین مخاطبین دمو بازی به گفته کپکام از آمریکای شمالی بوده به طوری که 600 هزار پلیر از این منطقه دمو را دانلود کرده‌اند. پس از آن 400 هزار نفر از ژاپن و 350 هزار نفر از آمریکای جنوبی دمو را تجربه کرده‌اند. به دلایلی آمار مربوط به مخاطبین اروپا درون سه منطقه دیگر تقسیم شده اما اگر آمار آن‌ها به تنهایی مورد محاسبه قرار می‌گرفت بیشترین تعداد دانلود به مخاطبین اروپایی اختصاص پیدا می‌کرد. در انتها اعلام شد 26 درصد افرادی که دمو را تجربه کردند موفق شدند آن را به اتمام برسانند. زیرا دمو دارای زمان محدود سی دقیقه بوده و پس از آن گیمر دیگر قادر به تجربه آن نخواهد بود. بازی Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه 2018 (5 بهمن 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + پنج =