اخبار بازی

عملکرد خوب Resident Evil 2 در Steam

عملکرد خوب Resident Evil 2 در Steam

وی جی مگ: سرانجام Resident Evil 2 پا به بازار گذاشت. این عنوان که بسیاری از طرفداران قدیمی و حتی جدید این مجموعه انتظار انتشار آن را می‌کشیدند با عرضه توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. با این حال این اثر بازسازی شده شرکت کپکام از نظر جذب مخاطب هم موفق بود زیرا آمار منتشر شده به عملکرد خوب Resident Evil 2 در Steam اشاره می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، کاربری در فروم ResetEra با انتشار پستی مدعی شد که در زمان مشخصی تعداد کاربران همزمان بازی Resident Evil 2 در Steam به حدود 54 هزار نفر رسیده است. به دنبال آن مدتی طول نکشید که با استفاده از قابلیت ردگیری آمار Steam مشخص شد تعداد کاربران همزمان این بازی از 55 هزار نفر هم عبور کرده است. این در حالی است که بازی Resident Evil 7: Biohazard در بهترین و بالاترین حالت خود به 18 هزار کاربر همزمان دست پیدا کرده بود.

این آمار بازی Resident Evil 2 Remake را در جایگاه دوم جدول مربوط به عناوین کمپانی کپکام که بیشترین میزان کاربران همزمان در Steam را در اختیار داشتند قرار می‌دهد. رتبه اول هم‌چنان به عنوان تحسین شده Monster Hunter: World اختصاص دارد که پس از انتشار در آکوست 2018 در روز نخست به حدود 330 هزار کاربر به صورت همزمان رسید. عنوان Resident Evil 2 هم‌اکنون برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =