اخبار بازی

فروش Resident Evil 2 Remake از 4 میلیون نسخه گذشت

فروش Resident Evil 2 Remake از 4 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: کمپانی Capcom به صورت رسمی تایید کرد که آمار فروش Resident Evil 2 Remake یا بهتر است بگوییم آمار شیپ (بازی‌های ارسال‌ شده به فروشگاه) این اثر از 4 میلیون نسخه گذشته و دستاوردی دیگر برای این بازسازی در زمینه فروش محقق شده.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌بار در سال 1998 بود که نسخه اصلی Resident Evil 2 برای PS1 منتشر شد و حالا با گذشت دو دهه همچنان طرفداران این عنوان به خوبی از بازی محبوب خود پشتیبانی می‌کنند. اثری که به بهترین شکل ممکن بازسازی شده و حالا نگاهی به آمار فروش Resident Evil 2 Remake نشان می‌دهد که Capcom وظیفه خود را به درستی انجام داده است.

ماه گذشته بود که آمار شیپ این بازی سه میلیون نسخه اعلام شد و با پیشرفت صورت گرفته انتظار می‌رود که Capcom همچنان به پشتیبانی از Resident Evil 2 Remake ادامه دهد. در حال حاضر بسته‌ قابل دانلودی نیز برای این عنوان با نام Ghost Survivors منتشر شده که کنترل چند شخصیت جدید را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

در حال حاضر بازی Resident Evil 2 Remake برای PS4، Xbox One و PC موجود است و اولین DLC آن را نیز می‌توانید به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 5 =