اخبار بازی

با نسخه 900 دلاری بازی Resident Evil 2 Remake آشنا شوید

نسخه 900 دلاری بازی Resident Evil Remake

وی جی مگ: به تازگی شرکت Cpacom از نسخه Premium Edition بازی Resident Evil 2 Remake برای کشور ژاپن رونمای کرد. این نسخه در کشور ژاپن آن با قیمت 99.800 ین به فروش می‌رسد که اگر آن را به دلار تبدیل کنیم، 900 دلار می‌شود. اگر مالیات را هم به این نسخه اضافه کنیم قیمت آن به ین می‌شود 107.784 یعنی 972 دلار که بسیار گران قیمت است.

به گزارش وی جی مگ، این بازی برای هر دو نسخه استاندارد و the 18+ Z-Version در دسترس است و مخصوص کنسول PS4 است و برای کنسول Xbox one فقط به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

این نسخه محدود شامل یک کی‌بودر بلوتوثی بر پایه QwerkyWriter است به وسیله QwerkyToys ساخته شده و از Lexington typewriter الهام گرفته. این کی‌بورد از PC وتلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند.

به غیر از این کی بورد در این نسخه همه محتواهای Collector’s Edition موجود است. البته یک نسخه دیگر وجود دارد که فقط محدود به همین کی‌بورد می‌شود و قیمت آن با مالیات 89.424 ین یعنی 806 دلار است.

کسانی که هر نسخه از این بازی را از فروشگاه e-Capcom خریداری کنند یک نوع روبان جوهری به عنوان جایزه دریافت می‌کنند. کسانی که نسخه Premium Edition را خریدای کرده‌اند چهار نوع از این روبان‌های جوهری را دریافت می‌کنند.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ 25 ژانویه ساال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شذع از این نسخه را مشاهده کنید.

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =