اخبار بازی

منتظر بازسازی Resident Evil 3 باشیم ؟

منتظر بازسازی Resident Evil 3 باشیم ؟

وی جی مگ: تهیه‌کننده بازی Resident Evil 2 Remake به تازگی از دلایل بازسازی این اثر صحبت کرده و توضیحاتی پیرامون احتمال ساخت بازسازی Resident Evil 3 هم ارائه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه با وبسایت GameWatch از یوشیاکی هیرابایاشی پرسیده شد از آن جایی که دو بازی Resident Evil 2 محصول 1998 و Resident Evil 3 محصول 1999 به فاصله یک سال از یکدیگر عرضه شده و در بسیاری از موارد مکمل یکدیگر بودند و به‌علاوه با استفاده از المان‌های مشابه در یک شهر دنبال می‌شدند آیا احتمال این مسئله وجود دارد که به همان شکلی که Resident Evil 2 بازسازی شد توسعه بازسازی نسخه سوم هم در دستور کار قرار بگیرد ؟

هیرابایاشی در پاسخ اظهار کرد بازسازی بازی Resident Evil 2 پس از 21 سال و به درخواست متعدد طرفداران که خواستار ساخت آن بودند صورت گرفت. به همین دلیل چنان‌چه اجازه و درخواست طرفداران برای توسعه بازسازی قسمت سوم Resident Evil وجود نداشته باشد آن‌ها این کار را انجام نخواهند داد. در مقابل اگر گیمرها و طرفداران قدیمی از بازسازی نسخه دوم لذت ببرند و مشتاق تولید نسخه سوم هم باشند این موضوع مدنظر کمپانی کپکام قرار خواهد گرفت.

با توجه به استقبالی که تاکنون از Resident Evil 2 صورت گرفته می‌توان امیدوار بود کپکام ساخت نسخه بازسازی بازی Resident Evil 3 را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 3 =