اخبار بازی

احتمال عرضه بسته قابل دانلود برای Resident Evil 2 Remake

احتمال عرضه بسته قابل دانلود برای Resident Evil 2 Remake

وی جی مگ: کمتر از یک هفته به عرضه بازسازی Resident Evil 2 باقی مانده است. یکی از عناوین مورد انتظار سال 2019 میلادی که به طور کامل توسط شرکت کپکام بازسازی شده و توسعه آن نیز توسط انجین RE Engine صورت گرفته است. اکنون توسعه‌دهندگان این اثر از احتمال عرضه بسته قابل دانلود برای Resident Evil 2 Remake می‌گویند.

به گزارش وی جی مگ، کازنوری کادوی کارگردان بازی Resident Evil 2 و یوشیاکی هیرابایاشی تهیه‌کننده این اثر در مصاحبه جدید خود اظهار کردند که عرضه بسته قابل دانلود برای Resident Evil 2 Remake مسئله‌ای است که هم‌اکنون درون کمپانی کپکام به بحث و بررسی گذاشته شده و در حال ارزیابی شدن قرار دارد. اگرچه در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست اما آن‌ها تاکید کردند که اخبار پیرامون این موضوع را از صفحات رسمی کپکام درون فضای مجازی پیگیری کنند.

در انتها سازندگان وجود ایستراگ‌ها و نکات مخفی از عناوین قبلی مجموعه Resident Evil و حتی نسخه هفتم درون بازی را مورد تایید قرار دادند. طرفداران قدیمی مسلما از یافتن این ایستراگ‌ها در حین تجربه Resident Evil 2 خوشحال و هیجان‌زده خواهند شد و در مقابل مخاطبین جدید هم نکته چندان خاصی را از دست نمی‌دهند. بازی Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه 2018 (5 بهمن 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 2 =