اخبار بازی

800 نفر روی بازی Resident Evil 2 Remake کار می‌کنند

800 نفر روی بازی Resident Evil 2 Remake کار می‌کنند

وی جی مگ: در حالی که کم‌کم به عرضه بازی مورد انتظار Resident Evil 2 Remake نزدیک می‌شویم شرکت کپکام اطلاعات مختلفی را از آن به اشتراک می‌گذارد. جدیدترین جزئیات منتشر شده از فرایند ساخت بازی بیان می‌دارد حداقل 800 نفر روی بازی Resident Evil 2 Remake کار می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی شبکه ژاپنی TV NHK گزارشی از شرکت کپکام پخش کرده که اکنون اطلاعات آن توسط یکی از طرفداران بازی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این اطلاعات بیان می‌دارد درون این گزارش اشاره شده که حداقل 800 نفر روی بازی Resident Evil 2 Remake کار می‌کنند. این افراد شامل برنامه‌نویس، طراح مدل‌سازی‌ها و دیگر اعضای تیم می‌شوند. این تعداد سازنده حتی از آمار قبلی منتشر شده در رابطه با Resident Evil 6 که 600 نفر روی آن کار می‌کردند نیز پیشی می‌گیرد. باید به این مسئله نیز توجه کرد که Resident Evil 6 بازی بزرگی بود که مجموعا شامل 4 کمپین داستانی و 30 ساعت گیم‌پلی می‌شد. هم‌چنین تمامی بازی از قابلیت Coop هم پشتیبانی می‌کرد.

اکنون در مقایسه با عنوان مذکور، بازی Resident Evil 2 Remake تیمی متشکل از 800 نفر را شامل می‌شود. برای بازسازی این اثر از انجین داخلی شرکت کپکام تحت نام RE Engine استفاده شده است که گرافیک بسیار خوبی را برای بازی به نمایش می‌گذارد. عنوان Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه 2018 (5 بهمن 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 7 =