اخبار بازی

شایعه: بازسازی Resident Evil 3 در حال ساخت است

شایعه: بازسازی Resident Evil 3 در حال ساخت است

وی جی مگ: کم‌کم به زمان عرضه بازی Resident Evil 2 Remake نزدیک می‌شویم. با این حال به نظر می‌رسد شرکت کپکام نسخه‌های بازسازی بیشتری را در برنامه دارد. زیرا یکی از مدیران ResetEra مدعی شده بازسازی Resident Evil 3 در حال ساخت قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از مدیران فروم مذکور با نام کاربری Dusk Golem در این انجمن اظهار کرد بازسازی بازی Resident Evil 3: Nemesis در مرحله توسعه و تولید کامل قرار دارد. «من نمی‌توانم چیز چندانی بگویم بنابراین سوال بیشتری نپرسید. در همین حد می‌توانم بگویم که بازسازی Resident Evil 3 در حال ساخت است. من معتقد هستم افراد حاضر در کمپانی کپکام منتظر هستند تا ببینند بازسازی نسخه دوم و بازسازی نسخه سوم به چه شکل از آب در می‌آید. با این حال اطمینان زیادی وجود دارد که عرضه Resident Evil 2 Remake موفقیت‌آمیز خواهد بود.»

باید به این مسئله توجه کرد موارد اشاره شده توسط یک منبع ناشناس و غیررسمی بوده و تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی کپکام نباید این جزئیات را چندان جدی گرفت. با این حال این شرکت در گذشته گفته بود که علاقه دارد نسخه‌های بازسازی بیشتری را به نسل حاضر بیاورد. آن‌ها حتی ایده بازسازی کردن عناوین بازسازی شده را مطرح کرده بودند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =