اخبار بازی

تماشا کنید: تولد دوباره پروژه کنسل شده Resident Evil 2 Reborn با نام Daymare: 1998

تماشا کنید: تولد دوباره پروژه کنسل شده Resident Evil 2 Reborn با نام Daymare: 1998

وی جی مگ: شرکت Invader Studios با انتشار گیم‌پلی تیزر تریلری مخصوص نمایشگاه Gamescom 2018 بازی سوم شخص ترسناک در حال ساخت خود را با نام Daymare: 1998 معرفی کرد.

به گزارش وی جی مگ، این عنوان با الهام از عناوین Resident Evil قدیمی و براساس پروژه کنسل شده Resident Evil 2 Reborn ساخته می‌شود. بازی Daymare: 1998 با انجین Unreal Engine 4 توسعه می‌یابد و کارگردان بازی Resident Evil 3: Nemesis و برنامه‌ریز بازی Resident Evil محصول سال 1996 یعنی Kazuhiro Aoyama را به عنوان دستیار تهیه‌کنندگی در اختیار دارد. در بازی Daymare 1998 پلیرها باید در کابوس ایجاد شده که حس نوستالژیک عناوین قدیمی را یادآور می‌شود جان سالم به در ببرند. روایت بازی اشاره مستقیمی به فرهنگ عامه دهه 90 داشته و از مکانیک‌های گیم‌پلی مدرن برخوردار است تا با اتمسفر عناوین ترسناک Old School مطابقت کند.

طراح هنری سابق شرکت کپکام یعنی Satoshi Nakai که سابقه کار روی Resident Evil 0 و Resident Evil Code Veronica دارد روی Daymare: 1998 مشغول به کار بوده و در حال طراحی موجودات مرگبار که شما در بازی شکار خواهند کرد است. ویدئو معرفی عنوان ترسناک Invader Studios تحت نام Daymare: 1998 را می‌توانید از وی جی مگ مشاهده نمایید.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + هفده =